Oletko huomionhakuinen ja nautit keskipisteenä olemisesta?
Itse myönnän olevani :(. Olen kaunis ja nautin siitä, että minua katsotaan. Tunnen oloni mukavaksi, jos lähden vaikka helteellä ulos terassille, ja minua vilkuillaan. Muutenkin olen elementissäni, kun saan olla huomion keskipisteenä. Nautin olla valokuvattavana ja kun saan loistaa älylläni muiden edessä ja näyttää kauniilta.
Muita samanlaisia itserakkaita naristeja? :D
Kommentit (2)
harmaahiirulaisia ja ei erotuta mitenkään...
Huomionhaluisista ei yleensä pidetä siksi että ollaan kateellisia jollekkin ominaisuudelle joka sillä huomionkeskipisteellä olevalla on, se voi olla ulkonäkö tai sosiaaliset taidot tai joku muu.
Mutta ne toiset ihmisethän sitä huomiota antaa ja asettaa sen yhden siihen keksipisteeseen, eli kenen syy on että joku on keskipiste?
mutta olen huomionhakuinen ja nautin keksipisteenä olemisesta. Olen hauska ja nokkelasanainen, fiksu ja monet viihtyvät ympärilläni.
Olen yleensä se porukan keskipiste ja nautin siitä. Valokuvattavana en pidä olla koska olen lihava, kasvoiltani tosin ihan hyvännäköinen.
Rakastan ihmisiä ja osaan sujuvaa small talkkia, hyvä huumori ja toisten huomioonottaminen tekee minusta sellaisen jonka seurassa viihdytään.