Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuherteleva pariskunta uimarannalla, jossa paljon lapsia

Vierailija
12.06.2011 |

Oltiin lasten kanssa rannalla, jossa käy paljon lapsiperheitä. Ranta on pieni ja suojaisassa paikassa, kaislikkoakin on paljon molemmin puolin.

No, tänään sinne tuli pariskunta, n. 20-25 v. kävelivät hempeästi käsi kädessä valitsemaan paikan rannan reunasta. Sitten käsi kädessä veteen, välillä pussailivat ja halalivat ja jatkoivat matkaa. Kun olivat vedessä lantiota myöten, alkoivat pussailemaan ja hipelöimään enemmän, mm. hyväilivät toistensa pakaroita ja pikkuhiljaa menivät syvemmälle veteen. Olin melkein varma, että alkavat paneskelemaan siellä vedessä kaiken nähden, mutteivät sentään. onneks. Silti olivat koko ajan liimautuneina toisiinsa ja pussailivat. Pikkulapset ja vähän isommatkin polskivat siinä parin metrin päässä.

Vähän ajan päästä tulivat pois vedestä ja siirtyivät pyyhkeineen kaislikon sekaan makaamaan. Varmaan tosi mukava alusta köllötellä ja tehdä ties mitä...

Mun kouluikäinen lapsi oli uimassa, ja tuli sanomaan, ettei voinut uida kaislikon edessä, kun näki, kun pariskunta pussaili ja mies hipelöi naisen napaa tms. Oli kuulemma ällön näköistä :P

Huomasin, että en ollut ainoa äiti, joka vähän kummasteli tämän pariskunnan käytöstä.

Saahan sitä kuherrella, joo, muttei ehkä nyt pikkulasten nähden. Voihan sitä mennä rantaan vaikka illemmalla, kun ei ole niin paljon yleisöä.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella järkyttävää käytöstä kyseiseltä parilta. Toivottavasti joku puuttui asiaan ja ajoi heidät pois rannalta. Minua inhottaa kun olen LASTEN kanssa rannalla myös pelkissä uimahousuissa olevat miehet kuten myös bikineissään itseään esittelevät naiset. Kyllä edes alkeelliset käytöstavat pitäisi ihmisillä olla!

No pitäskö mulla olla sitten haalarit päällä uimarannalla, vai mitä sä tarkotat? Bikinit on normaali uima-asu! Tottakai mulla on bikinit, enkä mä itteäni "esittele". Ite taidat kuulua siihen PIENEEN vähemmistöön, jolle bikinit ei sovi. Mene siperiaan. Siellä voit harrastaa kerrospukeutumistas. Tai 1500-luvulle.. paitsi että sillonkin oli vielä tiukemmat kauneuden kriteerit!

Vierailija
2/56 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin suhteen alkuaikoina (ja mies myös) halusin jatkuvasti kosketella, pussailla ym. Ei paljoa kiinnostanut muiden mielipiteet kun oli vain niin hyvä olla ja kai sitä halusi vähän näyttää muillekin. AP, ehkä sinäkin joskus vielä löydät itsellesi miehen;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaikkiaan hirveää.

Vierailija
4/56 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuollainen julkikuhertelu (tai kuvailemassasi tapauksessa "kuhertelu" on ehkä hieman kaunisteleva ilmaus...) on mielestäni vastenmielistä.

En välitä osallistua muiden esileikkeihin.

Vierailija
5/56 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minut tuomittiin palstalla nipoksi jne... Että että...

Vierailija
6/56 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisivat vihdoinkin tietää miten lapsia tehdään.

On se kyllä kamalaa tuollainen julkinen pussailu,olisit soittanut poliisille!

Vierailija
7/56 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli oikeasti mega-ällöä, kun ihan koko ajan piti pussailla tai halailla tai hyväillä. Hyvä, että malttoivat uida pari vetoa, ja sitten taas halailivat.

Se oli todellakin esileikkiä muiden nähden. En halua tietääkään, mitä siellä kaislikossa tapahtui. Järvellä oli menossa vielä joku soutukilpailu tms. niin varmaan sieltäkin oli hyvät näkymät :D

ap

ap

Vierailija
8/56 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailusta on aika pitkä matka vielä siihen, että aletaan hinkata itseään toista vasten jne...

Av-mammoillahan kyllä muutenkin käytöstavat sekä nyanssien taju ovat täysin vieraita tekijöitä.

Vierailija
9/56 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotonakin lapset näkee tuollaista. Mitä pahaa on esim navan hipelöimisessä? Täh?

Vierailija
10/56 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän,on se rankkaa kun pitää vain lihoa ja kasvattaa mukuloita :)

Vierailija
11/56 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin takuuvarma stondis sillä ainakin oli. Tai no, en katellut, mutta jos mies on ns. terve tällaisissa asioissa, niin varmaan vähemmästäkin seisoo.

Meinaan vaan, että nuori pariskunta ja miehellä stondis niin eikö se häiritse ketään muita äitejä, jotka pikkulasten kanssa rannalla käy?

En tarkistanut miehen tilannetta, mutta aika kiireesti se sinne kaislikkoon pujahti, ,kun nousivat vedestä.

Tuskin kenenkään teidän kotona lapset katsoo vierestä, kun vanhemman harrastaa esileikkiä. Toivon ainakin niin.

Saahan sitä pussailla ja kosketella lasten nähden, mut hei, joku raja sentään.

ap

Vierailija
12/56 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä ap olet puutteessa,ilmankos kiinnitit huomiota Ymmärrän,on se rankkaa kun pitää vain lihoa ja kasvattaa mukuloita :)

En kuitenkaan ole ylipainoinen. En tosin enää mikään kaunisvartaloinenkaan kolmen lapsen jälkeen.

Tunsin aluksi lievää kateutta, kun kävelivät käsi kädessä rannalle, mutta kun alkoivat enemmän hipelöimään ja pussailemaan, niin enemmänkin ällötti. Ja vaikea oli olla katsomatta niitä, kun omat lapset pulikoi vedessä näiden vieressä.

ap

Vierailija
13/56 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä välttämättä seiso, vaikka olisi kuinka kiihottava tilanne, jos ympärillä on muita ihmisiä. Älä nyt viitsi liioitella.

Vierailija
14/56 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa seuraavan:

Kell' onni on, se onnen kätkeköön,

kell aarre on, se aarteen peittäköön,

ja olkoon onnellinen onnestaan

ja rikas riemustansa yksin vaan.

Ei onni kärsi katseit' ihmisten.

Kell' onni on, se käyköön korpehen

ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan

ja hiljaa iloitkohon onnestaan.

Vierailija
15/56 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa seuraavan:

Kell' onni on, se onnen kätkeköön,

kell aarre on, se aarteen peittäköön,

ja olkoon onnellinen onnestaan

ja rikas riemustansa yksin vaan.

Ei onni kärsi katseit' ihmisten.

Kell' onni on, se käyköön korpehen

ja eläköhön hiljaa, hiljaa vaan

ja hiljaa iloitkohon onnestaan.

On se vaan ihanaa olla rakastunut!! :D

Ikävä jos se häiritsee muita... Voi voi...

Vierailija
16/56 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oln aivan pöyristynyt SUN reaktiosta. Siis sua ÄLLÖTTÄÄ ihmisten hellyyden osoitukset?? Mä en taas tajua...

Kunhan ei siinä rannalla paneskele niin mulle on IHAN SAMA jos pussailevat ja hivelevät toisiaan. Meillä thedään tota ihan kotona lapsen edessä normaalisti.

Eilenkin katsottiin elokuvaa, lapsi mun kainalossa, mulla pää miehen sylissä jasilittelin kädellä miehen paljasta vatsaa. Mies taas silitti minun jalkaa..

Ei tullut mieleenkään etteikö se olisi ollut laselle sopivaa olla vieressä, se oli ihan viatonta läheisyyttä.

Miten jollain voi olla pipo noin kireällä? Seksi harrastaminen on ihan eri aisia kuin pussailu ja halailu. Miten koet että lapsesi tästä kärsivät? Sanoiko lapsi ensin että ällöttää vai sinä? Minkälainen lapsesta on kasvatettu jos pussailu ällöttää?? Luulen että sinä kärsit kateellisena eniten...

Vierailija
17/56 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sun kanssa ap ihan samaa mieltä! Muualle lääppimään, julkinen ranta ei ole oikea paikka!

Vierailija
18/56 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raja menee siinä, että yleisellä uimarannalla EI VOI työntää kättä toisen uimahousuihin!

Vierailija
19/56 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan eri asia kuin julkinen esileikki. Kyllä meilläkin kotona pussaillaan lasten nähden, hyväillään ja kosketellaan, mutta mitään esileikkisessioita ei järjestetä. Se on helppo täällä huudella että voi kauhea eikö sitä saa pussailla, mutta kyllä tuollainen julkinen esileikki on ihan toinen asia.

Kyllä jokaisen pitäisi itse osata määritellä missä se raja menee, mikä sopii muiden nähtäväksi ja mikä ei. Itseäni myös ällöttäisi tuollainen ap:n kuvailema tilanne.

Vierailija
20/56 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raja menee siinä, että yleisellä uimarannalla EI VOI työntää kättä toisen uimahousuihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä