Kuherteleva pariskunta uimarannalla, jossa paljon lapsia
Oltiin lasten kanssa rannalla, jossa käy paljon lapsiperheitä. Ranta on pieni ja suojaisassa paikassa, kaislikkoakin on paljon molemmin puolin.
No, tänään sinne tuli pariskunta, n. 20-25 v. kävelivät hempeästi käsi kädessä valitsemaan paikan rannan reunasta. Sitten käsi kädessä veteen, välillä pussailivat ja halalivat ja jatkoivat matkaa. Kun olivat vedessä lantiota myöten, alkoivat pussailemaan ja hipelöimään enemmän, mm. hyväilivät toistensa pakaroita ja pikkuhiljaa menivät syvemmälle veteen. Olin melkein varma, että alkavat paneskelemaan siellä vedessä kaiken nähden, mutteivät sentään. onneks. Silti olivat koko ajan liimautuneina toisiinsa ja pussailivat. Pikkulapset ja vähän isommatkin polskivat siinä parin metrin päässä.
Vähän ajan päästä tulivat pois vedestä ja siirtyivät pyyhkeineen kaislikon sekaan makaamaan. Varmaan tosi mukava alusta köllötellä ja tehdä ties mitä...
Mun kouluikäinen lapsi oli uimassa, ja tuli sanomaan, ettei voinut uida kaislikon edessä, kun näki, kun pariskunta pussaili ja mies hipelöi naisen napaa tms. Oli kuulemma ällön näköistä :P
Huomasin, että en ollut ainoa äiti, joka vähän kummasteli tämän pariskunnan käytöstä.
Saahan sitä kuherrella, joo, muttei ehkä nyt pikkulasten nähden. Voihan sitä mennä rantaan vaikka illemmalla, kun ei ole niin paljon yleisöä.
Kommentit (56)
Kyllä ennenkin oli nuoria pareja, jotka eivät malttaneet pitää näppejään erossa toisistaan. Silloin ei vaan menty yleisellä uimarannalla veteen kurehtelemaan, vaan vetäydyttiin hieman syrjempään katseilta piiloon jonnekin pusikkoon päästämään paineet pois!
voi vittu onhan se huonoa käytöstä tehdä noin. ketä ne idiootit ovat jotka tulevat tänne parjaaman jos joku ei halua että hänen lastensa silmien edessä nussitaan?!?!?
Varmaan oli yleiset sopivuussäännöt (ne kirjoittamattomat) ylittävää käytöstä, joka varmaan häiritsi monia. Ketä nolostutti, koska ovat kainoja luonteeltaan, ketä taas ärsytti, koska "noin ei saa tehdä" (itseäni ainakin ärsyttävät ihmiset jotka rikkovat sääntöjä, vaikkei se mitenkään minua henkilökohtaisesti siinä tilanteessa haittaisi).
Mutta sellaista se elämä ihmisten kesken on, että aina joku toista ärsyttää, häkellyttää tai vaivaa.
Aika pientä tuo kuitenkin on maailman skaalalla.
ja minut tuomittiin palstalla nipoksi jne... Että että...
ja niin on tämänkin ketjun ap. Te ette tajua eroa seksin ja hellyydenosoitusten välillä.
Sille en mitään voi jos sä olet jotenkin vajaaälyinen kun et ymmärrä eroa.
automaattisesti esileikkiä? Meil on sitte aika paljon esileikkiä ja lapset ilmeisesti osallisena myös aika tavalla... ;D Meillä esileikkiin kuuluu nuoleskelu, muualtakin kuin ylähuulilta ja todellakin ne kädet on siellä housuissa, joten... Ei ihan niinkuin ap kuvaili.
Enköhän mä tiedä mitä näin kun itse olin paikan päällä.
näit pariskunnan sylikkäin ja suukottelemassa, aika kamalaa.
voi vittu onhan se huonoa käytöstä tehdä noin. ketä ne idiootit ovat jotka tulevat tänne parjaaman jos joku ei halua että hänen lastensa silmien edessä nussitaan?!?!?
Ja nehän oli siellä kaislikossa ja vedes alla?
Ja ihan asiasta kolmanteen, mun lapsilla on rannalla tapana touhuta vaan omiaan, ei tuijotella ketään. Oisko ihan hyvä tapa opetaa teidän muidenkin lapsille?
"Kun olivat vedessä lantiota myöten, alkoivat pussailemaan ja hipelöimään enemmän, mm. hyväilivät toistensa pakaroita ja pikkuhiljaa menivät syvemmälle veteen."
mutta tuollainen julkikuhertelu (tai kuvailemassasi tapauksessa "kuhertelu" on ehkä hieman kaunisteleva ilmaus...) on mielestäni vastenmielistä. En välitä osallistua muiden esileikkeihin.
Meillä on ainaskii hieman touhukkaammat esileikit, ei siihen suukot ja silittely riitä. Älähän imartele itseäsi, tuskin sua kukaan mukaan haluaa...
Jos ei suukottelu ja silittely saa haluja hyrräämään, vaan esileikkien pitää olla "touhukkaampia"... Taidatte olla harvinaisen vastenmielinen pariskunta ;-)
mutta tuollainen julkikuhertelu (tai kuvailemassasi tapauksessa "kuhertelu" on ehkä hieman kaunisteleva ilmaus...) on mielestäni vastenmielistä. En välitä osallistua muiden esileikkeihin.
Meillä on ainaskii hieman touhukkaammat esileikit, ei siihen suukot ja silittely riitä. Älähän imartele itseäsi, tuskin sua kukaan mukaan haluaa...
Jos ei suukottelu ja silittely saa haluja hyrräämään, vaan esileikkien pitää olla "touhukkaampia"... Taidatte olla harvinaisen vastenmielinen pariskunta ;-)
että sovitaan niin, saan tehtyä jollekin hyvän mielen. Ole hyvä, muru!
Tämä ketju alkaa jo lähennellä sen tasoa ;-)
"Kun olivat vedessä lantiota myöten, alkoivat pussailemaan ja hipelöimään enemmän, mm. hyväilivät toistensa pakaroita ja pikkuhiljaa menivät syvemmälle veteen."
Ku pakarat jo siellä veden alla ja hän näki selvästi että kädet oli pakaroilla? Aika kyylä, mun mielestä. Ja pikkuhiljaa menivät syvemmälle veteen, mitähän se teitin mielestä meinaa sitten?!
Tämä ketju alkaa jo lähennellä sen tasoa ;-)
Onko viime kesältä?
Ja pikkuhiljaa menivät syvemmälle veteen, mitähän se teitin mielestä meinaa sitten?!
Ja pikkuhiljaa menivät syvemmälle veteen, mitähän se teitin mielestä meinaa sitten?!
niin ei se tarkoita että kaikki tekisi niin. Mä aion kohta antaa puhelimen kautta suukon mun miehelle ja ehkä puhuakin hieman tuhmia, lapset saattaa sivukorvalla kuunnella.. Tehkää sossuun ilmoitus, kuinka täällä on lapset mukana esileikissä.
Onko siinä jotain uutta ja ihmeellistä, jos lapseton nuori pariskunta nyt vähän käy turhankin kuumana rannalla?
Eihän ne voi tajuta että se häiritsee tai ei ole suotavaa, joku teistä tiukkiksista olisi voinut heille sanoa, että menkäähän vaan syvemmälle sinne kaislikkoon hempeilemään, mutta jos ei kantti siihen riittänyt niin ei auta itke markkinoilla.
Kullähän noita nyt näkee enemmän ja vähemmän, miksi pitää tehdä tälläinen asia tuollasesta?
mikäs siinä jos suukottelee tai halailee. Mutta toi ihan toisiinsa kietoutuneena oleminen, pakaroiden silittäminen.. ja jos lapsi sanoo ettei voi uida kun mies hipelöi naisen napaa tms - kuulostaa siltä että muutakin kuin napaa... Ei julkisilla paikoilla tollasta tehdä. Eikä edes omien lasten nähden.