Hotelliyö Tallinnassa vai Päivä Tukholmassa -risteily?
Lähdetään miehen kanssa ensi vknloppuna jompaan kumpaan, tarkoitus känniörveltää ja ehkä vähän shoppailla tms. Viking Gabriellalla olis päivä Tukholmassa satasella, tuo hotelliyö maksais 140 euroa (suht hyvä hotelli ja matkat Viking XPRS:llä). Kummassakohan olis paremmat bileet? Tukholmassa ollaan käyty viimeksi syksyllä, Tallinnassa olen käynyt vain kerran nopeasti. Toisaalta toi Gabriella olis kyllä aika halpa...
Kommentit (2)
sieltä saa 99 % huonoa palvelua kun olen suomalainen ja olen ihan suomalaisen näköinenkin.
Joo ja olen selvinpäin ja en tinkaile olemattomia enkä kulje kaljakärryt kädessä.
Ainoa mistä saa hyvää palvelua on vanhemmat ihmiset, esim jos mammoilta ostaa neuleita jne. Mutta kaikki missä on teinejä tai ainakin mua nuorempia ei palvelusta ole tietoakaan.
mä en viitsi periaatteessa jättää rahoja moisiin paikkoihin ja olenkin alkanut boikotoimaan koko kaupunkia.
Tukholma taas on aivan ihana. Olen käynyt siellä vähintään 30 krt ja tykkään joka kerta tosi paljon. Laivalla myös on mukavaa, jos viitsii panostaa vähän hyttiin.
Mulle valinta on tosi helppo !
harrastaa känniörvellystä kuin Tallinna.