Mies lähti töihin ja työpaikan avaimet on tuossa meidän tuulikaapissa.
Ajattelin, että kohta tulee noutamaan, mutta eipä ole kuulunut..
Viime aikoina on muutenkin ollut paljon "iltatöitä" mutta yleensä on olleet sentään avaimet mukana.
Lähtisin tarkastamaan, mutten viitsi pakata kaikkia lapsia autoon...
Kommentit (80)
Soittaisin. Kun mies vastaisi, niin kysyisin, että mitä puuhaa ja miten kauan menee. Jos sanoisi olevansa töissä kysyisin, että joutuuko ihan yksin puurtamaan vai onko muita. Jos sanoisi olevansa yksin toivottaisin hänelle hauskaa elämää panonsa kanssa, ja kertoisin, että avaimet on kotona.
Mä tekisin näin: Soittaisin. Kun mies vastaisi, niin kysyisin, että mitä puuhaa ja miten kauan menee. Jos sanoisi olevansa töissä kysyisin, että joutuuko ihan yksin puurtamaan vai onko muita. Jos sanoisi olevansa yksin toivottaisin hänelle hauskaa elämää panonsa kanssa, ja kertoisin, että avaimet on kotona.
laskutusta jne vkloppuna, koska viikolla kiireisempää ja ei pysty keskittymään. Miehelläsi on useammat avaimet ellet halunnut vain provoilla.
Ajattelin, että kohta tulee noutamaan, mutta eipä ole kuulunut..
Viime aikoina on muutenkin ollut paljon "iltatöitä" mutta yleensä on olleet sentään avaimet mukana.
Lähtisin tarkastamaan, mutten viitsi pakata kaikkia lapsia autoon...
Ihan oikeasti. Ei tarvi sitten miettiä ja kuunnella selityksiä. Jos miehen auto ei ole pihassa, niin soitat autosta pihasta jostain keksimästäsi asiasta. Ja sitten kysyt, että "kuuluu oudosti sun ääni, ootko sä työpaikalla?" Jos vastaa, että on, niin siihen paukautat, että mä olen täällä pihassa ja avaimet autossa eli mitäs nyt.
Sanot, että lähditte mäkkärissä tms käymään lasten kanssa "iltapalalla"
enpä viitti sanoa kun pieni paikkakunta, mutta jos asustelette 50km säteellä tampereesta, niin sitten voisin veikata: vieraissa on.
Jos auto ei ole pihassa niin soita ja kysele, että missä oot. Ainakin saat varmuuden siitä, että valehteleeko mies vai ei. Varsinkin, jos mies on nyt ollut muutenkin paljon ylitöissä. Jostain se epäilys sulle on tullut..luota vaistoosi! Toivottavasti miehesi on oikeasti töissä.
rauhassa olla? Kuka ne urakat suunnittelee jos lasten kanssa tulette?
rauhassa olla? Kuka ne urakat suunnittelee jos lasten kanssa tulette?
munkin ex lähti hiihtämään ilman suksia :DD
uuden naisensa luona tietty. Meidän liitto oli silloin jo finaalissa, mies ei vielä ollut tietoinen että minä tiedän siitä toisesta, annoin sen keksiä kaikkia hätävalheita, en enää välittänyt.
Mä tekisin näin: Soittaisin. Kun mies vastaisi, niin kysyisin, että mitä puuhaa ja miten kauan menee. Jos sanoisi olevansa töissä kysyisin, että joutuuko ihan yksin puurtamaan vai onko muita. Jos sanoisi olevansa yksin toivottaisin hänelle hauskaa elämää panonsa kanssa, ja kertoisin, että avaimet on kotona.
kävisin ostaan vaikka kioskilta jätskit ym