Mies lähti töihin ja työpaikan avaimet on tuossa meidän tuulikaapissa.
Ajattelin, että kohta tulee noutamaan, mutta eipä ole kuulunut..
Viime aikoina on muutenkin ollut paljon "iltatöitä" mutta yleensä on olleet sentään avaimet mukana.
Lähtisin tarkastamaan, mutten viitsi pakata kaikkia lapsia autoon...
Kommentit (80)
Vai miksi muuten tulet meille kertomaan provon mahdollisuudesta? Tällä palstalla surffailevat ihmiset varmaankin osaavat ihan itsekin punnita asioita... Kukaan täällä ei varmuudella voi vakuuttaa minkään kirjoituksen aitoutta. Osaan kirjoituksista halutaan vastata, olipa kyseessä provo tai ei. Joskus ihmiset oikeasti haluavat tukea tai uutta näkemystä asioihinsa, joita käyvät läpi tällä hetkellä. Ja täältä löytyy varmasti myös asiallisia kirjoituksia, halusitpa sinä uskoa sitä tai et. Ja minua oikeasti ihmetyttää, millainen ihminen vaivautuu vastaamaan selvään provoon... Toki hupinsa kullakin.
tarinalleen. Provoakin pitää vähän miettiä että ei heti kärähdä.
...veikkaan, että nämä provon huutelijat ovat iältään 13-17 vuotiaita. Kai he muuten ymmärtäisivät, että aikuinen ihminen voi älytä provon mahdollisuuden ilman että mainostaa sitä erikseen. Tai aikuinen ihminen on punninnut asioita ja todennut, että tämmöisellä provolla ei oikein hirveästi saavuta, joten se voi olla ihan vilpittömästi kirjoitettu. Oli ihan kummin vain, niin toivon ap, että tilanne ratkeaa parhain päin :)
satuihin.
Lähdin sitten viemään avaimia, kun oli kertonut että menee illalla yhteen niistä rakennuksista ja siihen tartti eri avaimen kuin tähän päärakennukseen. Aattelin että ei ole vielä huomannut ettei avain ollutkaan mukana.
Noo, ei ollu meidän autoa pihassa, mutta menin sisään silti kun siellä joku oli, ja ei, ei miestäni ollut näkynut koko päivänä, kuulemma piti mun kanssa mennä elokuviin.
Se satu oli sit siinä, mut onneks oli, 7 päivää tuosta kamalasta päivästä tapasin tulevan aviomieheni ja lasteni isän, joten kait tollakin joku tarkotus oli:)
yhden urakkatiimin assarina ja töitä tehtiin ympäri pyöreetä, kun oli urakka päällä. sitten saattoi olla parinkin viikon loma. mutta kun tein tälläista rupeamaa eka kertaa silteen, että mut soitettiin sunnuntai iltana apuun, kun maanantai aamuksi piti saada isompi juttu kasaan. noh, mun miesystävä oli jo asettunut yötä varten mun luo, joten jätin hänet mun luo ja sanoin yrittäväni päästä niin pian kuin mahdollista, mutta varmaan menee usempi tunti.
en tiedä, olisko kamalampaa, kun menisi työpaikalle ja siellä tapahtuisi jotain vai se, että se mun miesystävä (ex) ilmestyi MUN AVAIMILLA sinne firmaan. se tilanne oli niin outo ja epätodellinen, että vaikea vieläkään kuvailla niitä fiiliksiä, mitkä tuli, kun tää tyyppi seisoo avaimet kädessä eteisessä.
en tiedä näistä provon huutelijoista, mutta valitettavasti monesti totuus on taruakin ihmeellisempää/oudompaa...
up...
AP.. päästä meidät piinasta ja kerro miten kävi.
toivottavasti miehesi ei ole pahoilla teillä. Hali!
Hitto jos tää on provo niin alkaa ärsyttää. Toisaalta toivon kyllä, ettei mies oo ollu missään härskeilemässä.
ei tämä ollut provo, mies lähti töissä käymään ja avaimet kotona. Reissussa oli noin 2 tuntia.
Mutta meidän avioliitto on muutenkin raunioina, eikä seksiä ole ollut moneen kuukauteen (en halua) joten enpä ala syyttelemään miestä jos on vieraissa ollutkin. Annoin asian olla.
Ja anteeksi jo etukäteen, tiedän että tämä ratkaisu voi olla monelle täällä palstailevalle täysin käsittämätön. Enpä arvannut että ketjulla olisi näin paljon pituutta kun aamulla tänne piipahdin.
ei tämä ollut provo, mies lähti töissä käymään ja avaimet kotona. Reissussa oli noin 2 tuntia.
Mutta meidän avioliitto on muutenkin raunioina, eikä seksiä ole ollut moneen kuukauteen (en halua) joten enpä ala syyttelemään miestä jos on vieraissa ollutkin. Annoin asian olla.
Ja anteeksi jo etukäteen, tiedän että tämä ratkaisu voi olla monelle täällä palstailevalle täysin käsittämätön. Enpä arvannut että ketjulla olisi näin paljon pituutta kun aamulla tänne piipahdin.
Niin selvä provo, ettei tosikaan! Kukaan ei anna tuollaisen asian olla. Etkö jaksanut enää keksiä jänskää jatkoa, kun mammat täällä kieli pitkällä odottivat?
aika outoa, jos et olisi miehelle mitään maininnut, vaikka välitit asiasta kuitenkin niin paljon, että avasit tänne ketjun.
Jos suhde voi noin huonosti niin ei mitään järkeä jatkaa, jos molemmat ei halua laittaa sitä kuntoon. Ajanmyötä miehen pettäminen alkaa varmasti satuttamaan ja vaivaamaan sinua enemmän..voi jopa käydä niin, että mies tulee yks kaunis päivä ja sanoo löytäneensä muun ja häipyy.
no eipä tässä sit ollutkaan mitään jännää :(
en kyllä lähde niitä noutamaan, vaan marssin turvapäällikön luo hakemaan vara-avaimet. Ei se sen kummempi juttu ole. Ja mulle käy noin suurin piirtein aina kun vaihdan toiseen kassiin. Olispa kamalaa tuollaisen perusteella tulla leimatuksi pettäjäksi...
en kyllä lähde niitä noutamaan, vaan marssin turvapäällikön luo hakemaan vara-avaimet. Ei se sen kummempi juttu ole. Ja mulle käy noin suurin piirtein aina kun vaihdan toiseen kassiin. Olispa kamalaa tuollaisen perusteella tulla leimatuksi pettäjäksi...
on turvapäällikköä ja isommissakin firmoissa he ovat aika harvoin paikalla sunnuntaisin.
jotain piilotuspelleilyä ehdotellaan, miksei toiselta voi kysyä reilusti, missä olit kun avaimet oli kotona?
aika outoa, jos et olisi miehelle mitään maininnut, vaikka välitit asiasta kuitenkin niin paljon, että avasit tänne ketjun.
Ennemminhän tänne tunnutaan aloitettavan jonkun narinaketju asiasta jos toisesta, sen sijaan että otettaisiin juttu esille asianomaisten kesken jolloin sillä voisi jopa olla jotain vaikutustakin.
jotain piilotuspelleilyä ehdotellaan, miksei toiselta voi kysyä reilusti, missä olit kun avaimet oli kotona?
pettäjä valehtelee. Piilotus"pelleilyllä" saa totuuden selville. Siksi!
Mun ex mies lähti yllättävään työvuoroon ja itkin sille et mulla on tunne et jotain pahaa tapahtuu.Se vakuutti et "nuku vaan,ei mitään pahaa voi tapahtua"....sit kuulin myöhemmin että uuden naisen luona tuo oli.
Muutin lapsen kanssa pois.