Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi paras

Vierailija
11.06.2011 |

peitonheiluttaja? Onko nykyinen miehesi/vaimosi vai kenties joku muu?

Mulla paras on ollut tämä nykyinen, toki ollaan ehditty tutustumaan toisiimme hyvin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen Gambian matkalla sain aika kyytiä paikalliselta mieheltä. Otin tuolloin myös ekaa kertaa suihin loppuun asti ja sitä eritteen määrää en kyllä ikinä unohda. Ehkä joskus vielä uudelleen tuonne :)

Vierailija
22/24 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit vasta se rakastelu jotain kun tuntee todella toisen kun on sisällä. hankala kuvailla. mutta ehkä kun koitte itte niin tiedätte mitä tarkoitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs bodari, koska se pystyi olemaan niin pitkään laukeamatta, että minäkin ehdin tulla (mulla kestää tosi kauan jos ylipäätänsä tuun). Se bodari ei kyllä kovinkaan usein edes lauennut, oli varmaan sellaiset mömmöt käytössä tms. Mutta minulle hän oli siis näin ollen todella hyvä kumppani seksin harrastamiseen :)

Vierailija
24/24 |
12.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia kokemuksia on ollut ennen liittoa, ja ehdoton pohjanoteeraus oli avioliittoani edeltänyt lyhytaikainen erehdyssuhde 28-vuotiaaseen vapisevaan neitsytmieheen. Sellaista estyneisyyttä, rajoittuneisuutta ja epävarmuutta ei uskoisi olevan jos ei olisi itse nähnyt.