Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"KEVYT"ruoka ja sen suuri suosio

Vierailija
11.06.2011 |

Oon pitkään pohtinut, että miksikähän en tunne yhtään todella laihaa ihmistä, jotka popsivat jatkuvasti kaikenmaailman "kevyt"pöperöitä. Minä ainakin syön täysin normaalia hyviä rasvoja sisältävää ruokaa, ei ole koskaan paino-ongelmien tai jenkkisten kanssa tarvinnut taistella. Ei ole myöskään koskaan nälkä, koska syön tarpeeksi OIKEAA ruokaa.

Ihmetyttää sitten, kun työpaikalla on näitä naisia, jotka ovat olleet jo kymmenen vuotta laihdutuskuurilla ja aina vain lihoneet vuosien varrella. Siinä puputtavat kevytruokaa ja todistelevat, kuinka terveellistä tuo on. Koko ajan ovat kuitenkin syömässä, koska nälkä ei pysy tuntia kauempaa poissa. Kituutetaan sokeripitoisella puurolla, leivällä. Ravinnossa on todella niukasti proteiinia ja hyviä rasvoja.

Siis ihan varmasti nämä kevytruoat on keksinyt joku sikalaiha nainen, joka haluaa kaikkien muiden naisten olevan lihavia syöttöporsaita. Naureskelee vain, kun naiset vetävät purkkitolkulla kevytjäätelöitä ja -jogurtteja ym. höpönhöpöä ylittäen energiankulutuksensa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuole sinä vain niihin sydän tauteihin t. hieman ylipainoinen mutta terve ylipainoinen

Vierailija
2/8 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään mitään lehtiä tms.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/55298-ravintoneuvoja-poistaisi…

http://www.avaalehti.fi/26062008/kevyt.html

http://www.iltalehti.fi/terveys/2009110210497653_tr.shtml

Mä jätän kauppaan kaiken missä lukee "kevyt", jollen joskus ole ihan vahingossa ostanut ja maistanut ja todennut paremman makuiseksi kuin se ei kevyttuote. (joku salaattikastike tais olla hyvää ihan light-versiona)

Järkkyä kyllä, kun läheisissäkin on näitä "kevytjuustojen" ostajia, mä olen syömättä ennemmin kuin vedän jotain kengänpohjaa.

Tai light-limsat ja siiderit yms. Niissä on se järkky jälkimaku, en voi tajuta miten joku haluaa niitä juoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä niiden läpi paskojen laihojen ei tartte miettiä mitään kevyt vaihtoehtoi

Vierailija
4/8 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytruoka on yksi suuri kupla, joka tulee pian räjähtämään. Näitä 90-luvun villityksiä. Katsokaapa ihmisiä 70-luvulta, paljon hoikempia ja terveemmän näköisiä. Jossain vaiheessa tuli teollinen ruoka, joka sekoitti ihmisen aineenvaihdunnan ja näläntunteen säätelyn.

Vierailija
5/8 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini on langanlaiha ja syö todella epäterveellisesti. Sokerilimuja, pizzaa, hampurilaisia jne...

Itsekään en lihonut ennen raskautta vaikka söin mitä. Raskauden jälkeen on ollut todella vaikeaa pitää paino kohillaan, vaikka syön samaa ruokaa kuin ennen raskauttakin.

Vierailija
6/8 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan varmasti nämä kevytruoat on keksinyt joku sikalaiha nainen, joka haluaa kaikkien muiden naisten olevan lihavia syöttöporsaita. Naureskelee vain, kun naiset vetävät purkkitolkulla kevytjäätelöitä ja -jogurtteja ym. höpönhöpöä ylittäen energiankulutuksensa.

Kyse on ihan puhtaasta elintarvikebisneksestä. Esim. aidon voin käyttö on kallista, kasvisrasvojen halpaa.

Vierailija
7/8 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. rahkaa ja raejuustoa kuluu vähintään purkki päivässä, maito on rasvatonta.

Vierailija
8/8 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan suuri bisnes ja vuosisadan aivopesu.

Bisnes, joka ruokkii itseään. Ihmiset uskovat laihtuvansa, vaikka todellisuudessa bisnes nimenomaan pitää ihmiset lihavina ja samalla ruokkii itseään käärimällä voitot tästä kusetuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi