Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäri pieraisi - en mee sinne koskaan enää

Vierailija
10.06.2011 |

Tommonen juttu pääsi tapahtumaan hammaslääkärikäynnillä, mulla meni ihan pokka kun se niin äänekkäästi ja yhtäkkiä päästi pienen terävän paukun (sievä naisihminen). Rupesin naama punajuuren värisenä siinä tuolilla hytkymään ja meinasin tukehtua, lekuri näytti suuttuvan. Ei koskaan enää sinne (vaikka hoito vielä kesken), miten itse tekisitte? Oon ihan masis.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit jonnekin muualle.

Vierailija
2/7 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puolet raudoista vielä laittamatta! Minkä sanon syyksi paikkakuntamme toiselle hammaslääkärille, kun vaihdan sinne? Oon nähnyt ne yhdessä tuolla kaupoillakin, varmaan tulee asia esille heidänkin kesken.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuripaikkakunnan hammaslääkäriin.

Vierailija
4/7 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeeta saada töistä vapaata pidemmäksi aikaa

t. ap

Vierailija
5/7 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaslääkäriä. Sattuuhan niitä vahinkoja ihmisille. Menet vaan ihan pokkana uudestaan. Kummallisempa aolisi, jos et mene.

Vierailija
6/7 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla ole koskaan paukku tullut huonoon aikaan? jatkat vaan siellä. oman hammaslääkärin henki haisee välillä valkosipulilta suojuksista huolimatta, mutta kestän sen kun kerta se ei vaikuta ammattitaitoon :)

Vierailija
7/7 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, tietäsitpä vaan millaisia ja miltä haisevia asiakkaita ME joudumme hoitamaan, ei siinä passaa ulos ajaa noin pienestä syystä.

Ja vahinkoja sattuu jokaiselle. Eriasia jos olisi poistanut väärän hampaan tai porannut poskesta läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi