Rakastelu tänään
Kuka EI aio rakastella tänä iltana/tulevana yönä ja miksi et?
Kommentit (87)
mies oli pikku hiprakassa ja sillon sen pitää saada :) Mua ei ois huvittanu yhtään, on niin kuumakin.
No, pitää häntäkin joskus miellyttää.
mies menkööt nukkumaan omaan huoneeseensa
Paikat viel hellänä tän päivän "jytkystä", joten pakko säästellä huomiseen :)
siihen aikaan meidän teinit ei enää valvoisi.
Mies on nukkunut 10 lähtien, menee aamulla 5 töihin. Tuskinpa oltais rakasteltu muutenkaan - on vaan tuo seksielämä ollut viimeiset pari vuotta aika hiljaista...
tulee sieltä hirveessä tuiskeessa. Evvk.
Mutta varmaan sääliseksiä on pakko tuolle ukolle antaa kotirauhan nimissä. Nykyään tuo rakastelu toteutuu satunnaisesti ihan toisen herran kanssa.
Mies ei ole kotona. Muuten voisi olla kyllä sellainen fiilis.
Vaimo tulee yhden aikaan töistä ja minulla odotukset on korkealla...
akkaa ei kiinnosta. jos vetäis aamulla käteen tai kävis huorissa. meneehän se elämä näinkin.
Aion "raiskata" mieheni heti kun mahdollista (vanhin lapsi kukkuu vielä).
Vaimo tulee yhden aikaan töistä ja minulla odotukset on korkealla...
Heheheeh. En usko.
T: 11cm mies
Vanhin lapsesi nukkuu vielä? Yleisöäkö haluat?!
Olen raskauden loppuvaiheessa ja ei vaan pysty. Käsihoitoa tuo kyllä saa kun sänkyyn päästään :)
Sisälukutaitoa...
on turha itkeä jos mies on kaljalla kavereiden kanssa. Häntä ehkä kiinnosti 10-vuotta sitten. Vaan teitä ei kiinnostanut.
Nyt on turha inistä. Seksin pitää olla vakio. Muuten mies lähtee.
Tämän pitäisi olla selviö. Harva mies jaksaa odottaa että te kypsytte siinä nelikymppisyydessänne haluunne. Se meni jo, baari, olut ja jalkapallo antaa enemmän hyvien kavereiden kanssa. Olisitte voineet muuttaa kaiken antamalla vakioseksiä. Vaan ei, ette voineet lohkaista omasta ajastanne...
Siinä se, jos mies on muualla.
T: 11cm mies
KUKKUU, ei nukkuu.
Mies reissusssa. Muuten kyllä maistuisi.