Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kulutetaan viiden vuodet lentopisteet!!

Vierailija
10.06.2011 |

Lähdetään huomenna 3 viikoksi New Yorkiin.

Elokuun alussa 5 päivää Kööpenhaminassa.

Syyslomalla Ateenaan.

Marraskuun lopussa viikonloppu Wienissä.

Joululomaksi Sydneyyn.

Jei. Kaikki business / first class. Kolme lasta kaikilla reissuilla mukana.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yleisesti täällä kaikkia idiootteina ja itseäni idioottina silloin, kun vaivaudun täällä alhaiseen väittelyyn:D Kuten nyt.

pidät kaikkia jollain aktiivisena palstalla käyviä ihmisiä idioottina kyllä kieltämättä kertoo jotain sun arvostelukyvystäsi. Ja sähän tuon "alhaisen väittelyn" taisit kuitenkin aloittaa, tai semmoinen kuva mulle tämän keskustelun seuraamisesta on jäänyt.

täällä en osaa koskaan ottaa mitään tai ketään tosissaan. Täällä, kun kirjoitetaan vain anonyymeina, tai jotkut ovat nimimerkin takana, mutta vain harva.

Ja aloittajastahan en mitään kai puhunut?:)

Vierailija
42/51 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Finnair Junior Plus.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne provoilit:)

ja tullut mistäkin. Sen muistan, että minulta ja mieheltäni meni pelkästään tähän New Yorkin lentoihin 440 000 pistettä. Tähän lisäksi lapset. Ja ne muut matkat. Omaa rahaa meni myös jotain, koska koko lennon hintaa ei pysty maksamaan pisteillä. Tulee verot päälle. Kun en niitä itse fyysisesti maksanut, en voi tietää. Mulla on aikaa väitellä, aiotaan tänään valvoa pitkään, niin voidaan nukkua koneessa ja vähän tasata aikaeroa. ap

Vierailija
44/51 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainut, jonka ihan varmasti muistan.

ap

Vierailija
45/51 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi sitten...

http://www.finnair.fi/finnaircom/wps/portal/finnair/plus/flight-awards/…

kappas kun et tiedä platinan eduista, et kertonut vouchereista etkä tasokorotuksista tms. mä tiedän ne edut... olet niin pussissa kuin hukka vain voi olla.

Ha en trevlig resa till Borgå

Vierailija
46/51 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääneen sen, tai siis kirjoitin mitä ajattelen.

Anteksi tämä väärä luuloni. Ei täällä varmaan lähellekään kaikki ole idiootteja, vaikka usein tämä siltä vaikuttaakin.

Vierailija
47/51 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeitä. Tuli tässä itsekin katsottua nyt Finnairin sivuja ja tajusin, etteivät mun pisteet edes vanhene. Kun olin tavallinen tallaaja, pisteet vanhentuivat viidessä vuodessa (ja se on muuttunut kolmeen vuoteen). Ja kysyin mieheltäni tuosta 440 000 pisteestä, kun olin ihan sata varma asiasta niin käytimme samana iltana kyllä 440 000 pistettä, mutta mies osti pisteillä tuolloin Ruotsin lennot myös. Siksi se 440 000 pistettä on jäänyt mieleeni.

Kysy vaan mitä vaan, lennon numeroita, mitä ruokaa ajattelin syödä, muiden maiden terminaaleista, business-luokan istuimista, aterimista.. Kysy jotain, jota ei voi tarkistaa Finnairin sivuilta vaan pitää tietää.

ap

Vierailija
48/51 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeitä. Tuli tässä itsekin katsottua nyt Finnairin sivuja ja tajusin, etteivät mun pisteet edes vanhene. Kun olin tavallinen tallaaja, pisteet vanhentuivat viidessä vuodessa (ja se on muuttunut kolmeen vuoteen). Ja kysyin mieheltäni tuosta 440 000 pisteestä, kun olin ihan sata varma asiasta niin käytimme samana iltana kyllä 440 000 pistettä, mutta mies osti pisteillä tuolloin Ruotsin lennot myös. Siksi se 440 000 pistettä on jäänyt mieleeni. Kysy vaan mitä vaan, lennon numeroita, mitä ruokaa ajattelin syödä, muiden maiden terminaaleista, business-luokan istuimista, aterimista.. Kysy jotain, jota ei voi tarkistaa Finnairin sivuilta vaan pitää tietää. ap

ja aikaeron tasaaminen?

Vierailija
49/51 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla huomenna väsyneitä koneessa ja nukkua. Kun tulemme perille, siellä on vasta iltapäivä kun meillä jo ilta.

ap

Vierailija
50/51 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla huomenna väsyneitä koneessa ja nukkua. Kun tulemme perille, siellä on vasta iltapäivä kun meillä jo ilta. ap

mutta eipä ollut eka kerta:D valvotatteko lapsiakin?

Vierailija
51/51 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsia valvottaa siihen asti. Normaalisti menevät 21 nukkumaan. Ja herätetään aamulla normaalisti, niin varmasti väsyttää koneessa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi