Nyt kulutetaan viiden vuodet lentopisteet!!
Lähdetään huomenna 3 viikoksi New Yorkiin.
Elokuun alussa 5 päivää Kööpenhaminassa.
Syyslomalla Ateenaan.
Marraskuun lopussa viikonloppu Wienissä.
Joululomaksi Sydneyyn.
Jei. Kaikki business / first class. Kolme lasta kaikilla reissuilla mukana.
Kommentit (51)
Varmaan ihan etusivulla on joku mainos tai linkki. Ei maksa yhtään mitään. Finnair tekee yhteistyötä jonkun pankin kanssa, en muista minkä. Jos siis käyttää sitä yhdistelmäluottokorttia, jokainen osto kerryttää lentopiseitä. Olisko ollut Nordea? Finnairin lento New Yorkiin kestää jotain 8,5 tuntia tai vähän alle 9. En muista tarkkaan. ap
Minkä ikäisiä teidän lapset muuten on?
lennon kestosta ja aikaerosta :D Me lennetään Finnairilla. Voit ihan itse katsoa niiden sivuilta milloin koneet lähtevät ja aikaerotkin löytynevät sieltä.
Lapset ovat 9v ja 7v kaksoset.
ap
lennon kestosta ja aikaerosta :D Me lennetään Finnairilla. Voit ihan itse katsoa niiden sivuilta milloin koneet lähtevät ja aikaerotkin löytynevät sieltä. Lapset ovat 9v ja 7v kaksoset. ap
tuo kaksosjuttu nyt oli vielä kaikkein tyhmintä.Mutta niin mekin teininä kaikkea typeriä tehtiin. Kivaa loppuiltaa sinulle ja on se kuitenkin parempi, että kirjoittelet täällä, kuin olisit litkimässä pussikaljaa puistossa.
siellä ollaan 7 tuntia jäljessä. Meidän lento lähtee 14.50 (kuten se lähtee joka ainut päivä).
ap
on vähän sisältöä omassa elämässä, kun pitää jotain toisten lomajuttuja epäillä! Serkkuni perheellä pisteitä karttuu, kun asuvat ulkomailla ja mies suhaa työmatkoilla useassakin eri maassa. TUlevat sitten koko perhe usein pisteillä Suomeen. Big deal.
siellä ollaan 7 tuntia jäljessä. Meidän lento lähtee 14.50 (kuten se lähtee joka ainut päivä). ap
katsohan tarkemmin niitä finskin sivuja:D
on vähän sisältöä omassa elämässä, kun pitää jotain toisten lomajuttuja epäillä! Serkkuni perheellä pisteitä karttuu, kun asuvat ulkomailla ja mies suhaa työmatkoilla useassakin eri maassa. TUlevat sitten koko perhe usein pisteillä Suomeen. Big deal.
niillä pitää jollain idioottien palstalla kirjoitella:D Saati lähdön aattoiltana kolmen kakaran kanssa, jotka varmasti tosielämässä olisivat jo ihan hepulissa.
nykkiläinen lähtee 14.10 yleensä:)
PROVOOOOOOOOOO
Finnairin sivuilta, olisi mennyt oikein. Nyt muistin vain lentolipusta. Ja lähteekin näköjään 14.10.
ap
Kaikki on pakattu (paitsi hammasharjat jne.), koti on siivottu, jääkaappi lähes tyhjä, pakastin sulatettu. Nyt voi vaan rentoutua ja odottaa.
Pitääkö ihan skannata lentoliput teille :D
ap
No aika vähän sisältöä reissuissa josniillä pitää jollain idioottien palstalla kirjoitella:D Saati lähdön aattoiltana kolmen kakaran kanssa, jotka varmasti tosielämässä olisivat jo ihan hepulissa.
täällä erilaisista tekemistäni voileivistä. Sehän se vasta kirjoittamisen aihe on, valtava uutispommi.
Pidätkö itseäsi idioottina kun kutsut tätä idioottien palstaksi?
Hyvin on Plussa alkanut kerryttämään...
Itse harvoin käytin niitä pisteitä, mutta lounget oli tosi hyvä etu.
Tero
sut on sitten helppo tunnistaa matkustajien joukosta.... et voi koskaan tietää kuka on siellä lentoasemalla töissä ja juuri koneesi boordaaja:)
Sii juu huomenna:) arvuutteleppa sitten kuka minä olen... kjäh.
t: nopo chekkari-porttivirkailija
ps. joko lopetat provoilus? kerropa paljon meni pisteitä.. sitten uskon
kaikkia idiootteina ja itseäni idioottina silloin, kun vaivaudun täällä alhaiseen väittelyyn:D
Kuten nyt.
Pidän yleisesti täällä kaikkia idiootteina ja itseäni idioottina silloin, kun vaivaudun täällä alhaiseen väittelyyn:D
Kuten nyt.
pidät kaikkia jollain aktiivisena palstalla käyviä ihmisiä idioottina kyllä kieltämättä kertoo jotain sun arvostelukyvystäsi. Ja sähän tuon "alhaisen väittelyn" taisit kuitenkin aloittaa, tai semmoinen kuva mulle tämän keskustelun seuraamisesta on jäänyt.
kaikkia idiootteina ja itseäni idioottina silloin, kun vaivaudun täällä alhaiseen väittelyyn:D
Kuten nyt.
ja mukava virkistää muistia :)
Me joskus töissä laskettiin oikein joku kaava noiden pisteiden ja lentohinnan välille, oisko ollut niin, että 1000 euron tai markan lento vastas 10 000 pistettä tai toisinpäin :)
Tero
Noi pisteet on kyllä ihan huonoja, koska lentokenttäveroja kertyy kuitenkin usemapi satku joten uein voi kamppanjoista saada lennot veroineen jopa paljon halvemmalla. Ei mitään järkeä ostaa pisteitä lennoilla. Itse olen ainakin käyttänyt niitä niin että ollaan upgreidattu itsemme businekseen peruslennoilta ja juuri laitoin "läjän pojoja" finskin plussashoppiin kun tilasin kaikkea sisustuskamaa että.... ei ne nyt niin kauheen mahtavia ne pisteet ole. Ainakaan minusta. Melkiein kannattaa tehdä jotain muuta niillä ennemmin kuin käyttää lentoihin.
ja tullut mistäkin. Sen muistan, että minulta ja mieheltäni meni pelkästään tähän New Yorkin lentoihin 440 000 pistettä. Tähän lisäksi lapset. Ja ne muut matkat.
Omaa rahaa meni myös jotain, koska koko lennon hintaa ei pysty maksamaan pisteillä. Tulee verot päälle. Kun en niitä itse fyysisesti maksanut, en voi tietää.
Mulla on aikaa väitellä, aiotaan tänään valvoa pitkään, niin voidaan nukkua koneessa ja vähän tasata aikaeroa.
ap
Lähdettekö jo aamusta? Ja täällä vain kehuskelet vaikka varmaan muutakin tekemistä olisi:D