Mies pettänyt, en tiedä mitä teen
Te, joita on petetty pitkässä suhteessa: miten suhtauduitte asiaan? Vieläkö suhde jatkuu? Ajatukseni ovat sekaisin.
Olemme siis naimisissa ja meillä on 4-vuotias poika.
Kommentit (24)
Sellaista sattuu. Mä en henkilökohtaisesti tajua, miksi se pettäminen on niin paha juttu. Siis sellainen kännipano. Suhde on eri juttu, mutta siis ihan vain ohimenevä seksijuttu, yksi yö. Mitä siitä? Ei se miehen kalu käytöstä kulu. Eikä vastaavasti naisenkaan värkki. Liian suuria nämä uskollisuusodotukset, jos minulta kysytään.
Ja kyllä olen nainen.
Ei ollut kännipano vaan ihan selvin päin ja harkitusti pari viikkoa kestävä suhde.
Sellaista sattuu. Mä en henkilökohtaisesti tajua, miksi se pettäminen on niin paha juttu. Siis sellainen kännipano. Suhde on eri juttu, mutta siis ihan vain ohimenevä seksijuttu, yksi yö. Mitä siitä? Ei se miehen kalu käytöstä kulu. Eikä vastaavasti naisenkaan värkki. Liian suuria nämä uskollisuusodotukset, jos minulta kysytään. Ja kyllä olen nainen.
Ei ollut kännipano vaan ihan selvin päin ja harkitusti pari viikkoa kestävä suhde.
Mistä sait tietää? Kertoiko itse vai jäikö kiinni?
Sain tietää muualta.
Aluksi mies kiisti kaiken, mutta lopulta tunnusti.
Suhtautumisesi asiaan on melkein tragikoominen;-) Voiko noin epäherkkää ihmistä ollakaan...?