Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Kataisella on pakkomielle RKP:stä?

Vierailija
10.06.2011 |

"Kataisella oli myös yksi tiukka ehto jokaisessa harkitus hallituskokoonpanossa.

–Joka kokoonpanossa piti olla RKP mukana, ilman sitä ei syntyisi hallitusta"

Miksi? Eikö 30 vuotta yhteenmenoon hallituksessa riitä?

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/113016-kova-vaite-tata-katainen-todella…

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefan ja Jyrki on hyviä kavereita keskenään. Tottakai kavereita tuetaan ja hyvä veli -järjestelmä on voimissaan. Siksi.

Vierailija
2/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefan ja Jyrki on hyviä kavereita keskenään. Tottakai kavereita tuetaan ja hyvä veli -järjestelmä on voimissaan. Siksi.

Viime kesänä Kokoomuksen puoluekokouksessa äänestettiin pakkoruotsista ja pakkoruotsin vastainen kanta voitti. Katainen keskusteli tämän jälkeen Wallinin kanssa puhelimessa ja julisti sitten, että äänestystulos mitätöidään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinkielisillähän on suuria omistajasukuja, joilla on rahaa paljon. Eli oikeasti rkp-läiset ovat ruotsinkielisiä kokoomuslaisia.

Vierailija
5/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistautukaa, että lapset aloittavat pakkoruotsin pian jo 1. luokalla. Stubbhan on jo tätä vaatinut ja RKP hihkuu riemuissaan samaa.

Vierailija
6/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamalla ehdolla (kuten pakkoruotist yms.). Helppo apupuolue minkä puolueen kanssa tahansa.

Vierailija
7/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelläkään muulla kuin lukuisilla av-mammoilla. Heillä on muodostunut hirmuinen pakkomielle RKP:stä ja tavoitteena on kai tuhota koko puolue. Vähempään eivät tyydy.

Vierailija
8/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi, ollaan me voimakkaita muutoksentekijöitä! Mun vaan on pakko myöntää, että itse en tiedä miten tuo onnistuu. Valotatko hieman yksityiskohtia?

kenelläkään muulla kuin lukuisilla av-mammoilla. Heillä on muodostunut hirmuinen pakkomielle RKP:stä ja tavoitteena on kai tuhota koko puolue. Vähempään eivät tyydy.

Vierailija
9/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole havainnut RKP-pakkomiellettä kenelläkään muulla kuin lukuisilla av-mammoilla. Heillä on muodostunut hirmuinen pakkomielle RKP:stä ja tavoitteena on kai tuhota koko puolue. Vähempään eivät tyydy.

oon huomannut ihan saman :D

Vierailija
10/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi, ollaan me voimakkaita muutoksentekijöitä! Mun vaan on pakko myöntää, että itse en tiedä miten tuo onnistuu. Valotatko hieman yksityiskohtia?

Kunhan olen vain juttujanne kuuntelemalla tullut siihen tulokseen, että ette te millään muulla rauhoitu.

Paras on, jos ette onnistukaan, vaan vietätte loppuelämänne täällä vauhkoten RKP:n hallituspaikoista ynnä muusta.

Vierailija
11/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat haluavat tarjota lapsilleen mahdollisuuden monipuolisiin kieliopintoihin, mutta RKP haluaa estää sen.

Vierailija
12/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei A2-kieliä käytännössä enää tarjota.

Mammat haluavat tarjota lapsilleen mahdollisuuden monipuolisiin kieliopintoihin, mutta RKP haluaa estää sen.

Vierailija
13/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinkieliset säätiöt tarjoavat "puhdasta" vaalirahaa pakkoruotsia puolusvalle puolueelle. Se on on tarpeen näinä vaikeina aikoina, kun firmoilta ei enää voi tuosta vaan ottaa rahaa.

Vierailija
14/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät osallistu ruotsin kielen tunneille.

Vierailija
15/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tahdon osallistua tuhoamaan RKP:tä. Jännittävää, tätä minä olen aina halunnut! Toivottavasti tämä viesti auttaa taas vähän ja Wallin tuntee viileän henkäyksen niskavilloissaan. Håhååå, av palsta täällä, luovuttakaa jo. Emme tyydy vähempään.

Vierailija
16/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten se menikään...

Vierailija
17/21 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalirahoituksistaan? Vaalien aikaanhan se oli vapaa-ehtoista ja oikein silmiin pisti, kuinka harva kokoomuslainen ja RKP:läinen oli käynyt täyttämässä tuon ilmoituksen tuolloin.

Vierailija
18/21 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallituksessa. Mokoma pikku puolue istuu vuodesta toiseen siellä ikäänkuin niillä olisi joku oikeus siihen?

Vierailija
19/21 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selväähän se on. RKP on Kokoomuksen lisäksi ainoa pulue, joka on lähelläkään oikeistolinjaa, vaikkakaan Suomessa ei ole yhtään kovin selvästi oikeistolaista puoluetta.

Vierailija
20/21 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinkielisissä on paljon rikkaita ja yrittäjiä.