Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskinen ei ole tajunnut että nuori p***u maksaa!

Vierailija
10.06.2011 |

Toinen vei talouskassan ja toiselta ei meinaa saada laina-autoa takaisin.

Kun tollanen + 40 äijä saa pikkutyttöä niin sillä on hintansa.

Toi ukko saa mut pahoinvoivaksi!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisi sitten kunnon miehen "kannattanut" tehdä? Sanoa, että "mulle kelpaa vaan omanikäiset ja mielellään keskivertoa rumemmat?

No aloitettaisiko siitä, että keskittyu henkiseen puoleen enemmän kuin fyysiseen. Suurin piirtein samanikäisillä kun tahtoo olla myös samanlaiset intrestit. Ei mitenkään moralisoiden, hyvä sulle, jos siltä tuntuu, mutta 18 vuotta on kuitenkin jo sellainen ikäero, että voisit olla vaimosi isä.

hävettäisi kyllä seurustella noin paljon nuoremman kanssa. Sehän on sama kuin myöntää, että henkisesti on jäänyt lapsen tasolle itsekin. Jollei varsinkaan itse siinä henkisessä tasossa eroa huomaa, se kertookin jo kaiken.. Oikeasti kun 2- ja 4-kymppisen välillä se ero on melkoinen.

Jos olen itseäni 18 vuotta nuoremman eli 20+ naisen kanssa, niin olen jäänyt "lapsen tasolle"? Reilu parikymppinen on siis lapsi, paitsi jos ei satu olemaan av-mamma, joista kovin moni sattuu olemaan 20+. Jos vaikkapa 20 -vuotiaan av-mamman mies on 20+, niin onko kyseessä lasten välinen liitto?

Vierailija
22/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä siis vitsi (huono:)).

Kyllähän noita nuoria rahalla saa. Komeus, kuten joku mainitsi. No, aika lailla elähtänyt on hra Keskinen nykyään.

Ja bisneksetkin hoitaa aika lailla muut. Hyvä heille, koska kyläkaupalla menee aika hyvin.

Voihan tuo yksi suhari siellä säädellä naistensa kanssa, niin ja nesteiden...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinen ja Tuksu sopisivat hyvin yhteen.

Molemmat wannabe-julkkiksia. Toisella rahaa ja toinen tahtoo toisen rahaa.

Vierailija
24/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkkikset ei kiinnosta tasokkaita naisia. Eli riippuu toki millainen maine kiinnostuuko naiset ja millaiset naiset.

Vierailija
25/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea? Huh... Googlettakaa nyt ihan vaan Vesa Keskinen.

on se jumaliste kumma, ihanko nää lulee vaan oman komean ulkonäkönsä avulla saavansa parikymmentä vuotta nuorempia naisia?

Sitten tavalliset tyhjätaskut uskoo pystyvänsä samaan.. Anna mun kaikki kestää.

Kyllä siinä tyttelit ansaitsis aika tavalla likaisen työn lisää.

siis tarkoitin, että Keskinen luulee että ne typykät ovat perässään ulkonäkönsä tms. vuoksi, eikä tajua, että ainoa syy on raha, ja sitä olis syytä iskee pätäkkää pöytään, jos meinaa naisen pitää, tai saada jotain.

Vierailija
26/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa olevat naiset, olemme sen verran kypsempiä, ettei oman ikäinen kiinnosta. Miksi ikäeron, pitäisi automaattisesti kertoa miehen kypsymättömyydestä ja tyhmyydestä?

T:Viisi vuotta onnea. Minä 33, Mies 50.

Vierailija
27/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahansa savupirtissä asuvalle Romppasen Einolle harva se päivä tytsyä Afrikasta tai Brasiliasta asti, eikös niin?

Olisko nämä kisumisut siltikin vähän persoja rahalle ja kyllähän pimpalla perinteisesti nyt ainakin puoli valtakuntaa on saanut omakseen. Autonkin olisi pitänyt hyvin mielellään.

Keskisen silmäpussit lähtisivät varmaan pienellä liikunnalla tai suolan vähentämisellä tahi nesteenpoistolääkkeillä viimeistään.

Vierailija
28/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisi sitten kunnon miehen "kannattanut" tehdä? Sanoa, että "mulle kelpaa vaan omanikäiset ja mielellään keskivertoa rumemmat?

No aloitettaisiko siitä, että keskittyu henkiseen puoleen enemmän kuin fyysiseen. Suurin piirtein samanikäisillä kun tahtoo olla myös samanlaiset intrestit. Ei mitenkään moralisoiden, hyvä sulle, jos siltä tuntuu, mutta 18 vuotta on kuitenkin jo sellainen ikäero, että voisit olla vaimosi isä.

hävettäisi kyllä seurustella noin paljon nuoremman kanssa. Sehän on sama kuin myöntää, että henkisesti on jäänyt lapsen tasolle itsekin. Jollei varsinkaan itse siinä henkisessä tasossa eroa huomaa, se kertookin jo kaiken.. Oikeasti kun 2- ja 4-kymppisen välillä se ero on melkoinen.

Jos olen itseäni 18 vuotta nuoremman eli 20+ naisen kanssa, niin olen jäänyt "lapsen tasolle"? Reilu parikymppinen on siis lapsi, paitsi jos ei satu olemaan av-mamma, joista kovin moni sattuu olemaan 20+. Jos vaikkapa 20 -vuotiaan av-mamman mies on 20+, niin onko kyseessä lasten välinen liitto?

Näin nelikymppisen näkökulmasta 20 todellakin on lapsi. Enkä voisi kuvitella mitään suhdetta tuon ikäisen kanssa, jos tavoitteena on muutakin kuin joku seksikäs näyttelyesine. Suhtautuisin, ja varmasti muutenkin suhtaudun tuonikäisiin esm. työelämässä holhoavasti jne., kuten lapseen.

Minä olen muuttunut tuosta iästä jumalattomasti, sinä ilmeisesti et.

Vierailija
29/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että hänellä ei ole pulaa naisista. Oli suorastaan uskomatonta kuinka kymmenet naiset kävivät häntä vonkaamassa, oli nuorta ja kaunista ja vanhaa ja rumaa jne. Surullisintahan tuossa on se, että suurin osa tavoittelee rahaa ja kuvia Seiskaan.

Vierailija
30/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt sentään lapsi ole, joka on ihan eri asia. Minulla kalskahtaa korvaan kun jotkut miehet sanooo parikymppisiä naisia pikkutytöiksi,. Toki lapsellinen voi olla ja nuori.

Vierailija
31/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti et ole muuttunut parempaan päin, kuten ei yleensä kukaan muutukaaan.

Vierailija
32/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että hänellä ei ole pulaa naisista. Oli suorastaan uskomatonta kuinka kymmenet naiset kävivät häntä vonkaamassa, oli nuorta ja kaunista ja vanhaa ja rumaa jne. Surullisintahan tuossa on se, että suurin osa tavoittelee rahaa ja kuvia Seiskaan.

Vesa tavoittelee nähtävästi vain pildeä, eikä halua ostaa koko lehmää, joten mitäs säälittävää siinä on, että sitä on tarjolla rahalla?

Vai pitäisikö niiden kauniiden naisten olla muuten vain rakastuneita "komeaan ja fiksuun" mieheen?

Vierailija
33/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti et ole muuttunut parempaan päin, kuten ei yleensä kukaan muutukaaan.

parempaan päin? Et kai sä jumaliste ulkonäköä vain ajattele? Tosin sä et tiedä kyllä siitäkään olenko muuttunut parempaan vai huonompaan :)

Mä puhuin kyl ihan siitä henkisestä puolesta. Mulla voisi olla 20+ lapsia. Ja ihan tasan tarkkaan mä huomaisin jonkinlaisen eron omassa ja lasteni ajatusmaailmassa, lapsia he tulevat aina olemaan minuun verrattuna. Joten alkaisinko seukata jonkun lapseni kaverin kanssa? No en.

Vierailija
34/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan eri tilanne.

Vierailija
35/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempaan päin? Et kai sä jumaliste ulkonäköä vain ajattele?

Kyllä kuule aika moni oli parikymppisenä huolettomampi ja onnellisempi kuin neljänkympin huonommalla puolen, kun alkaa jo kolottaa ja vituttaa.

Vierailija
36/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oikeasti on..

Aamuviideltä siivotaan keittiötä ja kaadellaan kastikkeita ja pakataan neitosen matkalaukkuja, "kun oli puhe lähteä reissuun".

Mulla ei ole ollut yhtä hyvä "tuuri". Mun miesystävät on korkeintaan illan ja yön ryyppäämisen jälkeen ruokaa etsiessään alkaneet huutamaan ja haukkumaan laittamiani ruokia, ja nakanneet ne roskiin, tai valittamaan että keittiö on jäänyt siivoamatta, ja pakanneet ne mun laukkuni ihan vain ilmoittaakseen että "nyt saatanan ruma huora häivyt täältä".

Seuraavana päivänä niitä kyllä kaunistelevia selityksiä löytyy.

Vierailija
37/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempaan päin? Et kai sä jumaliste ulkonäköä vain ajattele?

Kyllä kuule aika moni oli parikymppisenä huolettomampi ja onnellisempi kuin neljänkympin huonommalla puolen, kun alkaa jo kolottaa ja vituttaa.

onko se jotenkin parempi olla naiivi yltiöoptimisti? Sitä korkeammaltahan sitä tipahtaa, ja vastoinkäymiset ovat vielä suurempi shokki.

Vierailija
38/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettäisi kyllä seurustella noin paljon nuoremman kanssa. Sehän on sama kuin myöntää, että henkisesti on jäänyt lapsen tasolle itsekin.

Mitä kamalaa siinä myöntämisessä on, jos tilanne on tuollainen? Myönnän ilomielin olevani jälkeenjäänyt henkisesti. Minulle se on aivan luonnollista.

Vierailija
39/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan eri tilanne.

Kännissä se oli kuin käki silloinkin, mutta eipä tuntunut paljon naisia haittaavan, jonon siihen olisi voinut muodostaa. Katsokaa kun joko Hjallis menee ravintolaan, on se surullista hommaa ja välillä pistää miettimään, että onko naisilla todellakin noin vähän sisältöä päässä.

Vierailija
40/53 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se jotenkin parempi olla naiivi yltiöoptimisti? Sitä korkeammaltahan sitä tipahtaa, ja vastoinkäymiset ovat vielä suurempi shokki.

Sehän riippuu tietysti siitä, miten määrittelet paremman itsellesi. Itse riipaisisin 20 v iästä pois vaikka heti jos saisin. Vai oliko sulla niin huono varhaisaikuisuus?