Keskinen ei ole tajunnut että nuori p***u maksaa!
Toinen vei talouskassan ja toiselta ei meinaa saada laina-autoa takaisin.
Kun tollanen + 40 äijä saa pikkutyttöä niin sillä on hintansa.
Toi ukko saa mut pahoinvoivaksi!
Kommentit (53)
nähtävästi mennyt, ihmettelee edelleen, mikä siinä on surullista? Mitä hittoa sillä miehellä tekee, jos ei sillä rahaakaan ole, eikä siitä riitä mitään naiselle?
Ottaisitteko itse tyhjätaskun miehen, joka ei välttämättä esim. asumisesta pysty maksamaan mitään? Lapset saa tehtyä ilman miestäkin. Jos te pistätte asumiskulut puoliksi, hyödytte tekin rahallisesti siitä miehestä, joten en kauheesti alkais paheksua toisia. Tai entäs yksinhuoltajana, olisiko teillä varaa tehdä niitä etelänmatkoja ja ostella mitään merkkikampetta? Aina pari hyötyy yksinolevaan verrattuna.
Mä olen tässä muutaman vuoden miettinyt asiaa, kun miesystävä haluaisi muuttaa yhteen. Mutta mulla on asuntolainaa, ja sähkölaskut parisataa kuussa. Asuntoakin pitäsi korjata, jotta siinä voi yleensä asua. Mies ei vain pysty maksamaan muuta kuin oman osansa halvimmasta mahdollisesta ruoasta.
Tekeekö musta nyt huonon ihmisen ja rahan perässä juoksijan, jos mun on pakko todeta, etten voi niin köyhää miestä ottaa?
Voisi se moni av-mammakin dippainssi ristopetteristään eroa harkita, jos oikeasti rikas mies alkaisi liehittelemään. Saattaisipa joku av-mammakin unohtaa Keskisen silmäpussit rahanhimo silmissään, jos Keskinen oikeassa elämässä tulisi ovelle kolkuttelemaan.
kun sulla on kyllä katkeran yksinkertainen näkemys suomalaisista naisista tai naisista ylipäätään. Ehdottomalle valtaosalle heistä ei se viimeisinkin ropon maksimointi tai jetset-elämäntyyli ole millään tavalla oleellista vaan tasapainoinen ja onnellinen elämä oman ihanan täysjärkisen miehensä ja perheensä kanssa. Rahahan siinä ei haittaa, mutta ei se sitä luokkaan.
T.Mies, eikä edes dippa tai risto-petteri
Mies ei vain pysty maksamaan muuta kuin oman osansa halvimmasta mahdollisesta ruoasta. - -Tekeekö musta nyt huonon ihmisen ja rahan perässä juoksijan, jos mun on pakko todeta, etten voi niin köyhää miestä ottaa?
...naiset yleensä edes kusee noitten kerjäläisten suuntaan? Onko se niin ihqu? Missä tapasitte, venemessuilta löysit veneen alta vai?
Ei ole vielä sitä sopivaa löytynyt. Vesa tarvitsisi vakaan perusavokin, joka paikkaisi rymyreissujuen jälkeen ja jota voisi jyystää normiakoina.
Esikuvana on Ile eli Ike. Vaikka Ile miten pörrää maailmalla niin avokki odottaa kotona ja sieltä saa kovina aíkoina lämpöä ja rakkautta. Parisuhdejutut ovat kahden kauppa ja kolmannen korvapuustit eli tuo tuntuu heidän välillään toimivan. Ja tuntuu siltä, että Ile pysyy paremmin kuosissa tuolla sapluunalla kun että joutuisi naista jahtaamaan 24/7, henki siltä varmasti olisi mennyt.
Tätähän on koko ajan sanonut, että pari suukkoa vain.
Mies ei vain pysty maksamaan muuta kuin oman osansa halvimmasta mahdollisesta ruoasta. - -Tekeekö musta nyt huonon ihmisen ja rahan perässä juoksijan, jos mun on pakko todeta, etten voi niin köyhää miestä ottaa?
...naiset yleensä edes kusee noitten kerjäläisten suuntaan? Onko se niin ihqu? Missä tapasitte, venemessuilta löysit veneen alta vai?
kun ei suomalainen nainen saa ajatella sitä rahaa, tai on huono ihminen, niin en minäkään kehdannut potkaista persuuksille edes siinä vaiheessa kun sain synttärilahjaksi hummelin sukat.
se on aina halpaa, jos rahalla saa ja tarvitsee.
Tero
Aika surullinen elämä sulla, jos et osaa olla tyytyväinen nykyiseen ikääsi vaan havittelet 20 vuotta sitten mennyttä aikaa.
T. 37-vuotias ja oikein onnellinen juuri nyt
Sehän riippuu tietysti siitä, miten määrittelet paremman itsellesi. Itse riipaisisin 20 v iästä pois vaikka heti jos saisin. Vai oliko sulla niin huono varhaisaikuisuus?
Yllättäen naiset tulevat aina kesäksi Tuuriin ja ero tulee syksyllä. Eikai kukaan usko, että 23-vuotias kaunis brasilialaisnainen tulisi Keskisen luo muutoin kuin rahan perässä?
Women are like condoms - they spend more time in your wallet than on your d*ck.
Keskisestä ollaan kiinostuneita rahan takia ja kyllä pitäisi vähän hemmotella sitä nuorta vakkari neitoa, muuten ne lähtee kälppimään.
Fiksu mies sen tajuaa, mutta Keskinen on ilmeisesti pihi.
Tätähän on koko ajan sanonut, että pari suukkoa vain.
niin, että neito olisi halunnut ensin naimisiin. Mitäs pahaa siinä on?
Vesa taas oli vaan perustelemassa haaremia..
löytyy edelleen pilvin pimein tästä korkean koulutuksen ja tasa-arvon kärkimaasta. Sitten jaksetaan päivitellä miten avuttomia ja rahanhimoisia nuo kehitysmaista vaimoiksi/tyttöystäviksi roudatut nuoret naiset ovat.
Tuksujen ja vastaavien läpinäkyvien tapausten ja wannabejulkkisten lisäksi väitän, että on paljon kotimaisia naisia, jotka juoksevat nimenomaan rahan perässä. Voisi se moni av-mammakin dippainssi ristopetteristään eroa harkita, jos oikeasti rikas mies alkaisi liehittelemään. Saattaisipa joku av-mammakin unohtaa Keskisen silmäpussit rahanhimo silmissään, jos Keskinen oikeassa elämässä tulisi ovelle kolkuttelemaan.
Saatan toki olla väärässä ja oikeasti kaikki pyrkyryys on ulkomaalaisten kehitysmaista tulevien naisten harteilla ;D