Keskinen ei ole tajunnut että nuori p***u maksaa!
Toinen vei talouskassan ja toiselta ei meinaa saada laina-autoa takaisin.
Kun tollanen + 40 äijä saa pikkutyttöä niin sillä on hintansa.
Toi ukko saa mut pahoinvoivaksi!
Kommentit (53)
Hyvä on Vesan hiihdellä, kun on lämmin patja alla ja suksi luistaa!
http://is13.snstatic.fi/kuvat/vesajanatalia/img-1288480704707.jpeg
On törkeää raahata Hamamat tänne, ottaa siitä kuvia ja levittää niitä lehdistössä, pistää se esiintymään televisio-ohjelmissa, istuttaa sitä metsien keskellä kuukausitolkulla ja mitä tyttö saa palkaksi? Ei mitään. Vesa ei yhtä autoa kaipaa miljoonaomaisuutensa päällä istuessaan. Viimeinenkin maku meni Vesasta, että kehtaa.
on se jumaliste kumma, ihanko nää lulee vaan oman komean ulkonäkönsä avulla saavansa parikymmentä vuotta nuorempia naisia?
Sitten tavalliset tyhjätaskut uskoo pystyvänsä samaan.. Anna mun kaikki kestää.
Kyllä siinä tyttelit ansaitsis aika tavalla likaisen työn lisää.
ja avovaimoni 18 -vuotta nuorempi. En ole rikas, kuten Keskinen, hyvätuloinen kuitenkin. Niin ja paremmassa kunnossa fyysisesti. Minä en avista aikoinaan iksenyt vaan hän piiritti puolisen vuotta, ennen kuin taivuin suhteeseen. Aika moni muukin hänen ikäisensä piiritti tuohon aikaan. Mitä olisi sitten kunnon miehen "kannattanut" tehdä? Sanoa, että "mulle kelpaa vaan omanikäiset ja mielellään keskivertoa rumemmat?
No, kyllä minäkin sitämieltä olen, että Keskinen ajaa tietoisesti takaa nuorta lihaa ja nimenomaan tietää varallisuutensa sen mahdollistavan. Ulkonäköä kun miehelle ei niin paljoa ole siunaantunut - eikä ilmeisesti älyäkään...
Ei vaan tajua naisista mitään eikä kukaan nainen kestä sitä. Täysin epärealistiset käsitykset parisuhteesta. On silti nero omalla kapealla alallaan.
Mitä olisi sitten kunnon miehen "kannattanut" tehdä? Sanoa, että "mulle kelpaa vaan omanikäiset ja mielellään keskivertoa rumemmat?
No aloitettaisiko siitä, että keskittyu henkiseen puoleen enemmän kuin fyysiseen. Suurin piirtein samanikäisillä kun tahtoo olla myös samanlaiset intrestit. Ei mitenkään moralisoiden, hyvä sulle, jos siltä tuntuu, mutta 18 vuotta on kuitenkin jo sellainen ikäero, että voisit olla vaimosi isä.
Maksaa se vanhakin- tavalla tai toisella
Tero
Nuori voi tulla jopa paljon halvemmaksi, kun on aikaisemmin tottunut opiskelijabudjetin poikasiin.
Mitä olisi sitten kunnon miehen "kannattanut" tehdä? Sanoa, että "mulle kelpaa vaan omanikäiset ja mielellään keskivertoa rumemmat?
No aloitettaisiko siitä, että keskittyu henkiseen puoleen enemmän kuin fyysiseen. Suurin piirtein samanikäisillä kun tahtoo olla myös samanlaiset intrestit. Ei mitenkään moralisoiden, hyvä sulle, jos siltä tuntuu, mutta 18 vuotta on kuitenkin jo sellainen ikäero, että voisit olla vaimosi isä.
hävettäisi kyllä seurustella noin paljon nuoremman kanssa. Sehän on sama kuin myöntää, että henkisesti on jäänyt lapsen tasolle itsekin. Jollei varsinkaan itse siinä henkisessä tasossa eroa huomaa, se kertookin jo kaiken.. Oikeasti kun 2- ja 4-kymppisen välillä se ero on melkoinen.
joilla on iso ikäero kärsii jostain lapsen tasolle jäämisestä. Mutta noista yllä keskustelevista miehistä tuli kyllä sellainen fiilis ettei ihan kovin läheiseen parisuhteeseen pystytä. Kun kommentit on keskittyy miettimään että mitä minkäkin ikäinen tulee maksamaan. Ihan kuin puhuttaisiin jostain esineestä eikä ihmisestä joka kanssa jaetaan ilot ja surut.
Kun kommentit on keskittyy miettimään että mitä minkäkin ikäinen tulee maksamaan. Ihan kuin puhuttaisiin jostain esineestä eikä ihmisestä joka kanssa jaetaan ilot ja surut.
Kun ketjun otsikko on nuoren pil* hinta ja Keskinen, niin voi päätellä, ettei ketju ole keskittynyt mietiskelemään parisuhteen syvällisintä olemusta vaan itse asiaa...
istuttaa sitä metsien keskellä kuukausitolkulla ja mitä tyttö saa palkaksi? Ei mitään.
Eiköhän tuo ihan vapaaehtoisesti ollut istutettavana.
Jaa että palkkaa on huorat täällä vinkumassa.
Eiköhän tuo ihan vapaaehtoisesti ollut istutettavana.
Olen minäkin vapaaehtoisesti töissä. Mutta kyllä mä silti vaadin, että palkka maksetaan. Pitäähän nyt keski-ikäisen ruman varakkaan äijän tajuta kysynnän ja tarjonnan laki ja maksaa tytölle kiltisti vinkumatta kuin persaukinen pikkupoika.
Silloin kannattaa ottaa nuori kuin vanha. Eiköhän Vesan ympärillä pyöri satoja naisia, se kun on vanha fakta, että raha ja kuuluisuus saa naisten pikkarit märiksi. Ei kai joku Hjallis tai Junger olisi koskaan saaneet yhtään naista, jos pelkkä ulkonäkö ratkaisisi.
Naiset maksaa aina, oli ne sitten nuoria tai vanhoja
Silloin kannattaa ottaa nuori kuin vanha.
tyypillä ole hajuakaan siitä mitä parisuhde voi parhaimmillaan olla. Sääliksi käy tollaset.
Tjaa no en nyt menisi väittämään että kaikki pariskunnat joilla on iso ikäero kärsii jostain lapsen tasolle jäämisestä. Mutta noista yllä keskustelevista miehistä tuli kyllä sellainen fiilis ettei ihan kovin läheiseen parisuhteeseen pystytä. Kun kommentit on keskittyy miettimään että mitä minkäkin ikäinen tulee maksamaan. Ihan kuin puhuttaisiin jostain esineestä eikä ihmisestä joka kanssa jaetaan ilot ja surut.
Minä en ainakaan kommentoinut mitään siitä, miten paljon tai vähän nuorempi vaimokkeeni maksaa. Ei minusta siinä ole raha-asioista kysymys. Eikä vältäämättä lapsen tasolle jäämisestäkään. Suhteita minulla on aiemmin ollut oman ikäisten ja vanhempienkin kanssa. Nyt vain sattui muutama vuosi sitten synkkaamaan nuoremman kanssa.
T: se, joka sanoi itsellään ja vaimokkeellaan olevan 18 vuotta ikäeroa
on se jumaliste kumma, ihanko nää lulee vaan oman komean ulkonäkönsä avulla saavansa parikymmentä vuotta nuorempia naisia?
Sitten tavalliset tyhjätaskut uskoo pystyvänsä samaan.. Anna mun kaikki kestää.
Kyllä siinä tyttelit ansaitsis aika tavalla likaisen työn lisää.
Keskisen kommenttia, kuinka kesä alkaa ja neitoset pörrää... siis miksi, oi miksi niitä neitosia eikä abaut omanikäisiä...