Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No voi pa*ka, sunnuntaina on helluntai ja kaupat kiinni ;(

Vierailija
10.06.2011 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin saa viettää edes puolet viikonlopusta perheen kanssa.

T. Kaupan työntekijä

Vierailija
2/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ymmärrä noita kauppojen sunnuntai aukioloja. Eikö nykyihmiset osaa päivää/muutamaa päivää ennakoida ostoksiaan? Ihan tolkuttomiksi mennyt nuo kauppojen aukioloajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meilläpäin on kaupat auki.

Vierailija
4/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin saa viettää edes puolet viikonlopusta perheen kanssa. T. Kaupan työntekijä

Vierailija
5/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella alalla työskennellään myös viikonloppuisin, on nykyaikaa.

Vierailija
6/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonainen viikonloppuvapaa.

-toinen kaupan työntekijä, joka kiitollinen siitä että vapaa sunnuntai.

Vierailija
7/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupan työntekijä ja olen tosi mielelläni töissä sunnuntaisin, tuplapalkalla :)

Varsinkin kesällä kun lapset ovat lomalla, on ihan yksi ja sama, onko vapaapäivä arkena vai viikonloppuna.

Vierailija
8/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin olen töissä sunnuntain tuplapalkalla kuin lauantain josta jää verojen jälkeen 23e enenmmän rahaa käteen kuin arkipäivästä. Iltavuorosta saa 5e enemmän kuin päivävuorosta (arkena).

Vierailija
9/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko Suomen kansa kuoloo nälkään kun kaupat on sen yhren päivän kiinni... Tai ainakin ne lauantaina todennäköisesti kuvittelevat niin ;D

Vierailija
10/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun maassa, jossa kaupat on aina sunnuntaisin kiinni ja arkenakin sulkevat viimeistään 19.30.

Ei ole vielä nälkään kuoltu ja todellakin, se ei ole mikään ongelma :)

Vierailija
11/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap menisi kauppaan jo tänään tai huomenna?!?

Mukavaa sunnuntaita kaikille kaupan työntekijöille, nauttikaa vapaasta!

Vierailija
12/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaupat oli kiinni yhden päivän espoolaiset olivat kuolla nälkään, hillittömät jonot Nihtisillan ABC:lla, jossa alepa oli auki!

Vierailija
13/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kiinni 1-2 päivää ja santsaavat ostoskärryt täyteen ruokaa, ihan kuin ruoka olisi maailmasta loppumassa. Joka ikinen pyhä näin.

Vierailija
14/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 päivä?

En olis tuostakaan tiennyt, hyvä että ilmoititte. Täytyy ostaa normaalia enemmän maitoa ja leipää että riittää maanantaiaamuksi.

Vierailija
15/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain siksi, että olen ihan muista syistä menossa isompaan kaupunkiin ja olis ollut oiva tilaisuus käydä parissa kaupassa. Kun ei viitti erikseen lähteä.

Vierailija
16/28 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tullaan reissusta sunnuntaina iltapäivällä aj illaksi tulee vieraita. Tänäänkään ei ehdi kauppaan, joten pitänee luottaa Saleen.

Vierailija
17/28 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kirkolliset "pyhät" osaa aina yllättää. Piti juosta illalla kauppaan kun huomenna varmaan kiinni.

Käy itse kaupassa about joka pv koska olen laihdutuskuurilla ja pidän jääkaapin mahd. tyhjänä.

No ei tuo mit. jos Su kaupat kiinni niin täälläkin osa kaupoista on auki.

Minulle riittäisi että kerrottaan selvästi mikä on se pyhäpäivä + kaupat kiinni. Helluntai on ihmisille varmaan suurimmalle osalle vain pv muiden joukossa. Ei mikään v kirkollinen pyhä.

Vierailija
18/28 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaupat oli kiinni yhden päivän espoolaiset olivat kuolla nälkään, hillittömät jonot Nihtisillan ABC:lla, jossa alepa oli auki!

olin tuolla Nihtisillan ABC:llä vuosia töissä, ja joka ikinen pyhäpäivä sama juttu. Talo tupaten täynnä ihmisiä aamusta iltaan ja hitonmoinen kiire koko ajan. Mutta ihan kivoja työpäiviä noi toisaalta oli, oli vaihtelua siihen normiarkeen. Nyt kun en enää ole siellä töissä, on pari kertaa pyhänä tullut itsekin siellä käytyä :)

Vierailija
19/28 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä Bayerissa on maanantaina helluntai ja kaupat on kiinni lauantai-iltapäivästä tiistaiaamuun asti.

Vierailija
20/28 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi fuck, jos ovat. On nääs maanantaiaamuna piknik ja eväät ovat ostamatta :/ Vaan eipä tuo taida mikään piknik-kelikään olla enää maanantaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän