Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka odottavat työpäivän koittamista?

Vierailija
25.12.2023 |

Mitä työtä teet?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun työt taas alkavat odotat vkonloppua ja lomia? 

elä tässä ja NYT 🎄

Vierailija
2/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kovasti, olen se ilkee ihminen kun lähettelee asiakkaille laskuja.;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan joka päivä

Vierailija
4/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan. Yrittäjä. Ei tule rahaa lomailusta. Tämä vuosi ollut muutenkin todella huono

Vierailija
6/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan. Yrittäjä. Ei tule rahaa lomailusta. Tämä vuosi ollut muutenkin todella huono

lohduttaudu sillä että ensi vuosi on vielä huonompi, kunn persut saa säästönsä läpi niin ei täällä ole juuri enää varaa kellään ostella mitään ja siinä moni yrittäjä laittaa lapun luukulle

Vierailija
7/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yrittäjillä menee niin huonosti. Meidänkin firman omistajalla on niin rankkaa kun kaikki maksaa kauheasti ja aina ollaan töissä vaikka olisi hotellin kattosviitissä.  Rahaakaan ei tule yhtään vaikka firma tekee 2miljoona voittoa vuodessa.

Vierailija
8/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lohduttaudu sillä että ensi vuosi on vielä huonompi, kunn persut saa säästönsä läpi niin ei täällä ole juuri enää varaa kellään ostella mitään ja siinä moni yrittäjä laittaa lapun luukulle

Pysy asiassa. Asia otsikossa 

Vierailija
9/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se haittaa kun yritystuet nousee ja verot laskee.

Vierailija
10/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yrittäjillä menee niin huonosti. Meidänkin firman omistajalla on niin rankkaa kun kaikki maksaa kauheasti ja aina ollaan töissä vaikka olisi hotellin kattosviitissä.  Rahaakaan ei tule yhtään vaikka firma tekee 2miljoona voittoa vuodessa.

Mun tappio on tänä vuonna yli 100000€(satatuhatta). Tulos putoaa kaksi kolmasosaa. Ja verottaja odottaa vuoroaan jälkiverojen kanssa. Ihmiset on peloissaan ja hallitus lietsoo paniikkia ja ei tee mitään. Usko tuleevaan parempaan on olematonta. 

Vierailija
11/14 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/14 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija