Ovatko kiiltävät kaapinovet jo ihan out?
Kommentit (6)
Onko kiiltävä / matta joku trendiasia?
Mun mielestä valkoinen, täysin koristeeton kiiltävä pinta on kaikista hienoin. Tätä mieltä olen ollut jo 15 vuotta ja olen edelleen :)
Meillä on keittiönkaapit kiiltäviä valkoisia ja tiskikone valkoinen, ja tilasin siihen tiskikoneeseen tällaisen skin-tarran: http://designskins.com/fi/design/grafik-art/city/#panel-2 ja mun mielestä kokonaisuus näyttää tosi kivalta nimenomaan kiiltävien ovien kanssa. Niin ja eteisessäkin meillä on kiiltovalkoiset kaapinovet.
Onko kiiltävä / matta joku trendiasia? Mun mielestä valkoinen, täysin koristeeton kiiltävä pinta on kaikista hienoin. Tätä mieltä olen ollut jo 15 vuotta ja olen edelleen :)
Noin 15 vuotta sittenhän nuo high-gloss -ovet markkinoille tuli, kait Italiasta.
Aikansa kutakin, mun mielestä ne on hieman työläät pitää siistinä kun kaikki sormen jäljet näkyy. Ja jos taas jatkuvasti pyyhkii, niin ne naarmuuntuvat vähitellen ja sekään ei ole kiva.
Parhaimmillaan edustuskeittiössä jossa käydään juomassa lasillinen vettä.
Onko kiiltävä / matta joku trendiasia? Mun mielestä valkoinen, täysin koristeeton kiiltävä pinta on kaikista hienoin. Tätä mieltä olen ollut jo 15 vuotta ja olen edelleen :)
Noin 15 vuotta sittenhän nuo high-gloss -ovet markkinoille tuli, kait Italiasta. Aikansa kutakin, mun mielestä ne on hieman työläät pitää siistinä kun kaikki sormen jäljet näkyy. Ja jos taas jatkuvasti pyyhkii, niin ne naarmuuntuvat vähitellen ja sekään ei ole kiva. Parhaimmillaan edustuskeittiössä jossa käydään juomassa lasillinen vettä.
ovenkahvoista ja väreistä. Kiiltävät on helppo pitää puhtaana, kadun että otettiin mattaa :(