Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen-Äitini ei hyväksy miestäni hänen entisten virheiden vuoksi.

Vierailija
09.06.2011 |

Meillä parisuhdeväkivaltaa taustalla (henkistä pääosin ja jonkin asteista fyysistäkin) ja mies ollut aika tyly vanhemmilleni ja äitini aina "aistinnut" jotain miehestä.. Noh,erosimme ja muutimme eri paikkakunnalle jopa. Tuona aikana mies ehti miettiä ja kasvaa henkisesti..on oikeasti muuttunut mies. Taisteli meidät takaisin ja perheen yhteen. Mutta äitini, hän ei hyväksy tätä eikä suostu edes antamaan miehelleni mahdollisuutta näyttää että on muuttanut käytöstään. Mies on nykyiseltään aivan ihana,unelmieni mies ja aijomme naimisiinkin. Aikaa kaikkeen on mennyt vuosia kuitenkin..äitini on minulle todella tärkeä, mutta tämä alkaa jo rasittaa ja asetun ehdottomasti mieheni puolelle..olisi vain niin mukavaa jos voisimme olla yhtä perhettä..mitä voisin sanoa äidilleni että lopettaa miehen parjauksen ja avaisi silmänsä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/22 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan osvittaa tuosta läheisen anteeksiantamisesta.. Mä en normaalisti ole pitkävihainen tai kanna kaunaa tms, mutta mulla meni 15vuotta aikaa siihen, että aloin uskoa, ettei se siskon mies sitä enää mänttää mennen tullen.. Äitistä en tiedä, mitä se ajattelee tai on ajattelematta vieläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi