Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä perhe ei ole lastensa kanssa ikinä...

Vierailija
09.06.2011 |

en yleensä päivittele täällä tällaisia, mutta tätä en voi käsittää: http://www2.hoitopaikka.net/2011/05/lasten-kodinhoitaja-espooseen.html

He etsivät hoitajaa, joka hakee lapset pk:sta ja on iltaruuan syömiseen asti. Tämän lisäksi vähintään kerran yötä kuussa ja yhden päivän viikonloppuisin. Jotenkin surullista, etteivät noin pienet lapset näe sitten ikinä vanhempiaan. Tässä tapauksessa en oikeasti ymmärrä, miksi ne lapset on pitänyt tehdä :(

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska iltaruuasta puhuvat... ei siitä voi tulla 24 tuntia. ehkä tarkoitetaankin tosiaan vain kuuteen tms. no huhhuh.

Vierailija
2/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikös täällä olla sitä mieltä, että parisuhde on lasten koti eli mitä enemmän äiti saa isiltä melaa mekkoon, sitä paremmin lapsilla menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vanhemmat eivät ns. koskaan pysty hakemaan lapsia päiväkodista. Tarvitsee oikein palkata lastenhoitaja sitä varten, kun itse ei "kiireiltään" ehdi/halua/viitsi, mikä nyt ikinänsä onkaan :(

Todella surullista :( Ja noin pienet lapset :(

Vierailija
4/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutuilla vähän vastaava tilanne, tekevät matkatyötä. Ei tuossa nyt mitään ihmeellistä ole.

Miksi vanhempien pitäisi hakea päiväkodista???

Vierailija
5/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppitunnit on iltapäivästä iltaan. Siinä on pakko keksiä tuollaisia ratkaisuja.

Vierailija
6/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kyseessä olla perhe, jossa vanhemmat iltatöissä ja viettävät aikaa perheen kanssa aamuisin.

Jos tekevät päivällä normaalityöpäivän 8-16, niin siinä tapauksessa en ymmärrä. En.

Vierailija
7/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin juuri noin siinä käy: työaika alkaa 10.00 ja päättyy 18.00. Päiväkoti suljetaan 17.00.

Ja voihan tuossa olla kahden perheen lapset.

Vierailija
8/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli menee töihin iltapäivällä noin 14.00 ja vie lapsen tarhaan ennen sitä. Palaa töistä 18.00 - 21.00 välillä riippuen siitä, onko lähiopetusta.

Ehtii siis olemaan koko aamupäivän lapsensa kanssa, syövät yhdessä ja sitten lapsi lähtee hoitoon.

En ymmärrä, mitä kamalaa tuossa on.

Vierailija
9/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä työajat ovat pidempiä kuin Suomessa. Töihin mennään 8-9 aikoihin, mutta päivät päättyvät 6 aikoihin, puoliltapäivin on pitkä ruokis. Lapset ovat koulussa ja sitten kerhossa tai latenhoitaja hakee pois.

Maassa maan tavalla...

Vierailija
10/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos perhettä on koetellut tragedia, toinen vanhemmista menehtynyt esim. Toivottavasti ei mitään sellaista kuitenkaan!! Ei vaan pitäisi tuomita kun ei tiedetä perheen tilannetta.

Vierailija
11/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta sähköpostiosoitteesta voi aika hyvin päätellä, että mistä perheestä on kyse. Ihan tavallisesta perheestä ei siis kyse, varmaan vaikeaa yhdistää sekä työtä että perhettä. Mitä tuosta arvaan, niin työ on tullut perintönä eikä sitä ole siis tavallaan kovin helppo sanoa, että etsi helpompi ja vähemmän aikaa vievä työ.

Vierailija
12/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama ongelma. Minusta on helvetin epäreilua, että päiväkoti aukeaa kyllä klo 6, mutta menee kiinni klo 17.30. Luulen, että sitä extraa kaivattaisiin nimenomaan klo 17.30-18.30 väliseen aikaan, kun olemme täällä Suomessa tunnin Keski-Euroopan aikaa jäljessä.

Vierailija
13/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista priorisoida elämään niin, että lapsille jää aikaa.

Vierailija
14/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että vanhemmat tulevat noin klo 18. Ymmärsin tuosta 24h/viikko, että vanhemmat tulevat vasta illalla. Jolloin eivät todnäk näe lapsia kuin yöllä. Mutta näin ei siis ehkä ole, vaan vanhemmat kotona jo kuudelta. Onhan siinäkin tietysti pitkä päivä, mutta ei minusta mitenkään järkyttävä. Itse en haluaisi niin elämääni elää, tosin voi olla, että pitävät sitten pidempiä perhelomia... Mene ja tiedä.

En muuten usko, kuten joku täällä ehdotti, että yh, joka teke pitkää päivää. Monellako sellaisessa työssä olevalla YH:lla on vara pitää yksityistä lastenhoitajaa...

ap

Meillä on sama ongelma. Minusta on helvetin epäreilua, että päiväkoti aukeaa kyllä klo 6, mutta menee kiinni klo 17.30. Luulen, että sitä extraa kaivattaisiin nimenomaan klo 17.30-18.30 väliseen aikaan, kun olemme täällä Suomessa tunnin Keski-Euroopan aikaa jäljessä.

Vierailija
15/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en tätä ehkä ymmärräkään. Me taas voimme olla paikalla jopa enemmän. Kaikki eivät tietysti voi tehdä etätöitä, mutta niin... itse olen halunnut järjestää niin, että olen lasten kanssa. Etenkin noin pienien.

Vaikka paljon tässä itsekin tietysti joutuu töitä tekemään.

ap

Vierailija
17/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä on veturinkuljettaja ja äiti lentoemäntä ja hyvin menee lapsilla ja meillä että imekää vaan itseänne

Vierailija
18/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten tehty kuitenkin pari koristetta seinälle... ja tietysti jatkamaan suvun rahankeruuta.

mahdollista priorisoida elämään niin, että lapsille jää aikaa.

Vierailija
19/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos neljä tuntia päivässä on vahdin tarve:(

Vierailija
20/75 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

surulliselta. Vanhemmathan näkevät lapset vain nukkumassa ja jos yllä olevat viestit paikkaansa pitävät, vievät aamulla aikaisin. Jotenkin tuntuu, että miksi sitten on haluttu tehdä lapsia, kun ei niiden kanssa haluta viettää aikaa. En itsekään kotiäiti jaksa olla, mutta joku raja kuitenkin...

jos neljä tuntia päivässä on vahdin tarve:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi