Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei oikeesti, miten jotkut kehtaa tuoda alusvaatteitaan kerrostalon julkiselle kuivaustelineelle?

Vierailija
09.06.2011 |

Asun siis pihapiirissä jossa on monta kerrostaloa ja keskellä pihaa iso kuivausteline. Äsken iltalenkiltä tullessa huomasin että joku naapuri oli laittanu innokkaasti pyykkiä kuivumaan, kaikkien ihasteltavissa oli pitsisiä stringejä, kulahtaneia mummokalsareita, reikäisiä miesten boksereita, nyppääntyneitä rintaliivejä yms. Lakanat ja pyyhkeet sekä isommat vaatteet on ihan ok mutta joku raja!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseinen tyyppi käyttää ALUSVAATTEITA.

Eivät varmaan olisi uskoneet!

Vierailija
2/6 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kovin äkäisesti naapurin mammat kattelee kun tuonne takapihalle laitan kuivumaan tankojani ja tissareitani jne,jne. Ja todellakin aion viedä vastakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

he yksinkertaisesti ajattelevat, että ne ovat vain vaatteita, jokaisella on alusvaatteita, eivät ne mikään kehtaamisasia ole. Jos ne jonkun silmiä saa kirvelemään, lie se heidän ongelmansa.

Mua ei haittaa muiden kalsarit kuivaustelineellä, mutta lukeudun silti heihin, jotka eivät omiaan vie ulos kaikankansan esille, ne mahtuu hyvin kotonakin kuivumaan, vain isommat pyykit vien ulos.

Vierailija
4/6 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa muiden kalsarit kuivaustelineellä, mutta lukeudun silti heihin, jotka eivät omiaan vie ulos kaikankansan esille, ne mahtuu hyvin kotonakin kuivumaan, vain isommat pyykit vien ulos.

Vierailija
5/6 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

he yksinkertaisesti ajattelevat, että ne ovat vain vaatteita, jokaisella on alusvaatteita, eivät ne mikään kehtaamisasia ole. Jos ne jonkun silmiä saa kirvelemään, lie se heidän ongelmansa. Mua ei haittaa muiden kalsarit kuivaustelineellä, mutta lukeudun silti heihin, jotka eivät omiaan vie ulos kaikankansan esille, ne mahtuu hyvin kotonakin kuivumaan, vain isommat pyykit vien ulos.

Vierailija
6/6 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku ei kehtaa viedä alusvaatteitaan kerrostalon pihalle kuivumaan? Ei mulle ole ainakaan mikään häpeän asia se, että käytän alusvaatteita. Kuivasin ihan kaiken kesäisin pihalla silloin kun asuin kerrostalossa, jossa oli ulkokuivausmahdollisuus.