Väkivaltainen mies, joka kieltää kaiken
Sanoo, että valehtelen vaikka lapsikin näki tilanteen. Ne jutut on aina niin pieniä, välttämättä ei jää edes mustelmaa. Mies sanoo, että olen hullu, kun "valehtelen" tällaisesta. Itse kuitenkin tunnen kivun ja tiedän, että ne tilanteet on totta.
Kommentit (8)
Mieshän on tyypillinen vaimonhakkaaja; manipuloi sinua uskomaan että sinä olet hullu ja kuvittelet asioita, ja että jotenkin olisit ansainnut tulla muksituksi. Kunnes uskot itsekin niin ettet enää osaa lähteä.
Lapsesi takia lähde; tuo ei tuosta muutu kuin pahempaan suuntaan.
Pelottavaa siksi, kun tämä pahoinpitelijä itsekin tuntuu ihan täysin uskovan olevansa oikeassa. Ja jotenkin kummasti hetkellisesti sitä epäilee omaa mielenterveyttään...
Kyllä meilläkin pahoinpitelytilanteet sälytettiin aina mun harteille: mä yllytin, mä ärsytin, mä kerjäsin sitä, eihän mulle jäänyt edes jälkiä, et ois noin ärsyttävä akka niin ei tarvis... Ja mikä hulluinta: meilläkin se kaikki oli "ihan pientä". Tönimistä, läpsimistä, hiuksista vetämistä. Kyllä sitä silloin ajatteli, että eihän tällaisesta viitsisi edes numeroa tehdä, eihän se ollut mitään.
Hitto, kun SE ON MITÄÄN! Se on väkivaltaa!
Sinä et ole hullu, sinä et valehtele. Lähde, mäkin tein sen.
Mitä kauemmin odotat, sitä vaikeampaa on irrottautuminen, koska alat itse uskomaan, että kaikki on sinun syytäsi ja olet ansainnut väkivallan.
Kukaan ei ansaitse tulla pahoinpidellyksi. Ei edes maailman nakuttavin vaimo. Ei kukaan.
Lähde!
Mitä kauemmin odotat, sitä vaikeampaa on irrottautuminen, koska alat itse uskomaan, että kaikki on sinun syytäsi ja olet ansainnut väkivallan.
Kukaan ei ansaitse tulla pahoinpidellyksi. Ei edes maailman nakuttavin vaimo. Ei kukaan.
Lähde!
pahoinpiteli mut elämänsä viimeisen kerran kun olin viimeisilläni raskaana! jopa anoppi levitti musta sen jälkeen juorua,että oon hullu kun luulen,että joku voisi kuristaa raskaana olevaa naista. harmi vaan että lääkärillä on kuvat mun kaulasta. onneksi kuuluu menneisyyteen tuo mies ja eipä tarvitse olla tekemisissä!
eli nyt ap töppöstä toisen eteen vaikka kuinka oisit kiinni miehessä! et sinä,eikä lapsesi ole ansainnut tuota miestä!
ihan jo lapsesi takia, aloita vaikka turvakodista. Mä muutin viikko sitten lasten kanssa pois mummoni tyhjään asuntoon. Tässä on vielä se kiva seikka, että talossa on ovipuhelin, eli mun oveni taakse ei niin vaan pääse (paitsi jos joku päästää rappuun). Ovessa on ovisilmä.
Ei tullut mustelmia meilläkään, mitä nyt tavaroilla heittelemistä, kulkemisen estämistä, kädestä repimistä ja tukasta vetämistä ja nyrkillä uhkailua. Ja mun vika tietysti kaikki, kun ärsytin häntä, kun hänellä on muutenkin niin hankalaa. Mut kun mä en halua olla mikään kynnysmatto! Apua ei suostu hakemaan, joten ei siinä kuule ap ole vaihtoehtoja, jos mies ei tunnusta omaa ongelmaa.
No nyt ei ole hankalaa. Hoidin muuton lankoni ja enoni avustuksella, kun mies oli töissä ja en ole viikkoon vastannut puheluihin, enkä ole kertonut missä olen. Sama ohje on sukulaisilla. Jätin vaan lapun pöydälle, että hengissä ollaan ja eropaperit on tulossa postissa, otan yhteyttä asianajan välityksellä osituksesta ja lasten asioista, kun on vähän aikaa mennyt.
Saa mies raivota ihan vapaasti tyhjille seinille. Meillä on kaikki vielä auki, elarit, tapaamisoikeudet sun muut, mutta mulle on tärkeintä, että tässä huushollissa ei kuuntele enää raivoamista ja uhkailua minä, eikä muksut.
Sinä ymmärrät kyllä, että tuollainen tilanne ei ole oikein. Mies on sairas tai luonnevikainen, mutta hänelle sinä et voi mitään. Vain itsesi voit pelastaa jos haluat, ehkä lapsesikin.
Miehellä on oma totuus, joka poikkeaa muiden ihmisten todellisuudesta.Se vain on niin, eikä siihen vaikuta mitkään todistelut.