Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen häpeään sidottu persoona

Vierailija
25.06.2011 |

Tajusin sen kun luin sanan yhdestä avauksesta ja googletin. En ole moisesta ennen tiennytkään mutta hirvittävän moni kohta täsmäsi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken ole tästä ennen kuullutkaan. Täytyypä googlettaa.

Vierailija
2/5 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Alkoholistien lapsille. Itsekin olen tällainen enkä tiedän miten parantua. Pahinta on se että sillä on taipumus periytyä, en haluaisi samaa lapsilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli alkoholisti, ja minä olen ihan normaali. Ja miksi voin kutsua itseäni normaaliksi. Siksi, että molemmat vanhempani epäilivät minulla kaikkea mahdollista skitsofreniasta lähtien, ja terveeksi minut aina todettiin. Tosin sain paljon tukea terveyteeni näiltä psykologeilta ja psykiatreilta, joilla minut pakotettiin käymään. Tajusivat onneksi tilanteen. Mutta siis ei periydy välttämättä.

Vierailija
4/5 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Alkoholistien lapsille. Itsekin olen tällainen enkä tiedän miten parantua. Pahinta on se että sillä on taipumus periytyä, en haluaisi samaa lapsilleni.

vaan koko lapsuuteni ja nuoruuteni vähätelty ja alistettu.

Ja ulospäin olen, näytän ja käyttäydyn kuin normaali mutta sisälläni olen aivan muuta, ajatus päivässä blogin jutusta tunnistin itsestäni lähes kaikkia kohdat

Vierailija
5/5 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on ollut jotain hyötyä.-). Minä ainakin yhdessä ketjussa aamulla pyysin googlettamaan tämän.

Uusimmassa kirkossa ja kaupungissa on tosi hyvä kirjoitus häpeästä:

http://www.kirkkojakaupunki.fi/kirkko/hapea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme