Ääh, meniköhän työpaikka sivu suun koska en pystynyt vastaamaan puhelimeen? :(
Maanantaina oli tullut soitto työpaikasta johon mulla on ollut haaveena päästä jo vuosia. En voinut vastata sillä hetkellä, mutta soittaja oli jättänyt viestin vastaajaani että ne ois kiinnostunu haastattelemaan mua ja että soittelee myöhemmin uudestaan.
Koitin tietysti heti soittaa takaisin kun kuuntelin viestin, mutta kukaan ei vastannut. Eilen koitin myös soittaa, ei taaskaan vastausta.
Varmaan turha elätellä toivoa että ne enää soittais, on kuitenkin satavarmasti ollut tosi haluttu paikka. :(
Kommentit (10)
Tuntuu tosi epätoivoiselta soitella koko ajan, tänään en enää viitsinyt. Ärsyttää vaan kun lupasi viestissä soittaa uudestaan ja sitten ei soitakaan :( tuntuu tosi epäreilulta jos mahikset meni lääkärintarkastuksen takia, pakkohan niiden on tajuta että ihan joka sekunti ei vaan voi vastata.
Olen itse rekrytoinut porukkaa, ja ymmärrän ettei kaikkia saa heti kiinni.
Toki riippuu firmasta & tehtävästä, ravintolat tarvitsevat joskus hlökuntaa nopeasti.
Olen itse rekrytoinut porukkaa, ja ymmärrän ettei kaikkia saa heti kiinni.
sanoa yhtään että jos jotain ei saa puhelimella kiinni, niin kuinka pian sitten soitatte uudelleen? Eli saattaako tosiaan mennä vaikka tää kolme päivää mikä mulla on menny?
Ku luulis että ois seuraavana päivänä viimeistään. Ja ei oo mikään ravintola :/
Voisit yrittää keskuksen kautta selvittää juttua.
Koitin äsken soittaa vielä kerran, ei vastausta. :(
Koitin äsken soittaa vielä kerran, ei vastausta. :(
Niin oletin että silloin kyseinen henkilö ois ainakin töissä.
luulis että vaikkei vastaakaan niin niille jäis sitte puhelimeen näkymään jotenkin että oon soittanu?
Vähän takeltelin kun olikin näköjään joku puhelinhaastattelun tapainen, mutta ainakin sain kutsun tulla käymään paikan päälle! Piti nyt täällä hehkuttaa kun just sopivasti olin aloittanu tän keskustelun :)
soittaa..