Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina tosi iloinen, kun kuukautiset alkaa.

Vierailija
30.10.2005 |

En kaipaa omaa lasta, ihana mies löytyy. Joskus on vaikea ymmärtää niitä, jotka ehdottomasti haluavat lasta ja harmittelevat lapsettomuutta. Yritän kovasti ymmärtää ja heitä lohduttaa, mutta täysin en heitä ymmärrä.

Onko teillä äideillä myös niin, että ette täysin ymmärrä lapsettomuusvalinnan tehneitä pareja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ei täysin pysty ymmärtämään. Itsellä on suuri tarve elää nimenomaan ilman omia lapsia, mutta hyväksyn sen valinnan muille. Haluan myös sitä, että omaa valintaani kunnioitetaan ja se hyväksytään. t. ap

Vierailija
2/5 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun lapset olen kuitenkin saanut, mietin mistä löysin elämänsisällön tuolloin. Mies oli ja on edelleen minulle oikein sopiva ja myös ns se oikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lapsikin halutaan kun löydetään se oikea? Minulla ainakin on paras mahdollinen mies ja silti en lasta halua. t. ap

Vierailija
4/5 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan että kun lapsia saa, ei ikinä vaihtaisi siihen entiseen. En ainakaan minä. Mutta yksi tuttavani ei halua lapsia enkä osaisikaan häntä kuvitella äidiksi, ja minusta koko juttu on ihan ok.

Vierailija
5/5 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin aivan varma tuosta valinnastani. Julistin sitä avoimesti kaikille. Vaikka itse tein täyskäännöksen, ymmärrän erittäin hyvin valinnan tehneitä: he eivät saa tietää, mitä jäävät vaille, mutta toisaalta eivät tätä tietoa kaipaakaan. Valinta on jokaisen oma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme