Näyttääkö AV-MAMMAT tältä? KUVA
Kommentit (38)
pitkä hiirenhäntä ponnarilla, silmälasit...jotain muuta? aika törkeää linkitellä tänne toisten kuvia ivailumielessä säälin sua ap.
Tosin minulla on pidemmät ja luonnollisen väriset hiukset. En ikinä käyttäisi tuollaista paitaa. Kuvan naisella on arviolta 30-40kg enemmän painoa kuin minulla. Nenä on erimallinen.
Mutta siis juu, kyllä mä vähän tolta näytän, ainakin minulla on myös korvis, hieman punakka iho ja saman mallinen suu.
näköinen ;)
Paitsi ruumiinrakenne on ihan eri, mulla on pitkät ja värjäämättömät hiukset, pukeudun aivan erilaisiin vaatteisiin, en koskaan laita liharuokaa ja naamasta oon ihan eri näköinen.
kun joku on varmasti saanut luvan käyttää kyseistä kuvaa!!!!! Tekijänoikeusrikos.
paitsi oon aika paljon pidempi ja mulla on t.ruskea polkkatukka ja oon laihempi. Mutta oon kyl tatuoitu ja lävistetty..
Katsos vaikka, näin linkitän kuvan: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTEYXHrkspd2dgTO6dGH_IiHup9b6qL…
perusmammahan tuo, miltäs mahtaa ap näyttää? Angelina Jolieen tietty jatkuvasti sekoitetaan Alepan reissulla, vaikka ikääkin on jo 50v?
kun joku on varmasti saanut luvan käyttää kyseistä kuvaa!!!!! Tekijänoikeusrikos.
Netissä olevia kuvia saa linkittää ihan vapaasti. Kuvien upottaminen sivulle ilman lupaa on jo toinen juttu, puhumattakaan siitä, että levittää kuvasta luvatta tekemäänsä kopiota.
Mulla on nyt kyllä ihan profile netissä, joten voisi verrata.
tukka yksivärinen ja vähän pidempi, lyhyt kuitenkin. Tuollainen paitakin voisi olla koti-/työmatkapaitana. Nakkikastikettakin teen toisinaan, tosin noin paljon nakkeja meillä ei koskaan ole. Tuo nainen on kyllä minua vuosia nuorempi, ehkä 30v kun itse olen 45v
Hiuksetkin on sopivasti kananperseellä.
Ylipainoakin varmaan 30 kiloa liikaa...Fy fan!!!
T: mies
Samannäköisiä on sekä tämä palsta että maa yleensäkin pullollaan. Mikä tuossa nyt kummallista on? Onhan sinulla ap lupa kuvan julkaisemiseen?