Onko ok mielestäsi inhota eläkeläisiä, naisia. miehiä, homoja, lesboja...?
Kommentit (26)
Itse inhoan moniakin asioita aina sienikastikkeesta niihin etuileviin eläkeläisiin tai kurittomiin lapsiin.
Mutta moni tuntuu kuvittelevan, että jonkin asian inhoaminen = 24h asian ajattelu niin ettei muuta elämää olisikaan.
Harvalla se kaiketi niin menee. Inho pulpahtaa pintaan ajoittain joissakin tilanteissa ja keskusteluissa.
Esim. minä inhoan sienikastiketta, kun sitä minulle tarjotaan. Fiksuna ihmisenä joko koitan välttää sen ottamista loukkaamatta ketään tai sitten vain kiltisti koitan syödä sitä mahdollisimman vähän. Ajatuksissani puhisen ja toivotan sienikastikkeen keksijän maan alhaisimpaan rakoon, mutta ulkoisesti käyttäydyn korrektisti.
Tämä EI siis tarkoita sitä, että päivät pääksytysten tuskailen kuinka kauheaa se sienikastike onkaan ja mikä vääryys onkaan tarjota sitä minulle :D
Tämä vertaus pätee (ainakin minun kohdallani) kaikkiin inhoamiini asioihin. Siihen ei siis mene erityisesti energiaa eikä se väritä käyttäytymistäni jatkuvasti.
Paitsi lihavia saa parjata avoimesti kaikissa käänteissä.
No totta helvetissä. Kai nyt kaikkia läskit inhottaa.
Itse en inhoa ylipainoisia ihmisiä koska he ovat yhtä lailla saman arvoisia ja ihmisiä kuin muutkin.
Mistä vetoa että olet itse kaljamahainen ja karvainen juoppo?Tai ruma ja laiha teini jolle meikki ja hiukset on elämä.
siitä ei pääse yli eikä ympäri...
on tyhmää ja energiaavievää inhota tai vihata ketään. Ei ihmisten erilaisuudelle mitään mahda, eikä kukaan meistä ole täydellinen, joten yritän hyväksyä ihmiset sellaisina kuin he ovat... tietenkään rikollisuutta ja töykeää käytöstä en hyväksy, mutta jos erilainen ihminen ei ketään loukkaa, niin hän saa olla juuri sellainen kuin on.
EU:n takia se ei käy. He ihmisryhmänä harmittavat minua kovasti.
Typerää käytöstä ei tarvitse sietää (joku mainitsi esim. nuo käpälöivät miehet), mutta vihaamalla eivät asiat muutu.