Nämä pienen lapsen vanhemmat ehtivät kyllä harrastaa seksiä
Aamu alkoi tavallisesti. Noustiin ylös, riisuin paitani (kuulemma liian viekoittelevasti) ja laitoin päälle kesämekon. Mies alkoi käymään ihan kuumana. Juostiin lapsellisesti ympäri kämppää, minä edellä, mies perässä.. Pakenin miehen seisovaa asetta ja hän ahdisteli mua se kädessään. Naurettiin. Lapsi pyöri leikkimatollaan (6kk). Mies kaatoi mut vierashuoneen lattialle maton päälle, nosti hameen ja työntyi sisään. 5-10 min homma oli tehty ja palattiin iloisena aamuaskareiden pariin.
Kommentit (42)
Meidän napero on 6 kk ja meillä on seksiä ehkä pari kertaa kuussa, vaikka mulla ei ole sitten minkäänlaisia haluja. Ja alapää on kokolailla tunnoton, ei ainakaan mitään mielihyvää tunnu. Vauva on ollut täysimetyksellä ja mulla ihan mummotaudin oireet eli karsee mummohiki päällä (haisee ihan kuin vanhainkodissa), limakalvot paperia ja tulla lähtee.
Kyllä se aktiivinen seksielämä on mahdollinen vaikka ois useampikin pieni lapsi. Tietysti rajaahan se mahdollisuuksia, harvemmin on hetkiä että voi tuosta vaan sekstailla vaan ne on sit illalla kun lapset laitettu nukkumaan.
Joku kirjoitti ettei jaksa enää illalla. Kyllä meitäkin useesti väsyttää, mutta on kuitenkin harrasteltu ja siitä tulee kivan raukea olo ja ihanaa käydä sen jälkeen toisen viereen nukkumaan.
Tottahan se on ettei yhden puolivuotiaan vanhemmat vielä tiedä "mitään" lapsiperheen todellisuudesta. Mutta kannattaa siihen seksielämään panostaa jatkossakin..onhan se kuitenkin sellainen yhteinen juttu ja voimavara.