Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nämä pienen lapsen vanhemmat ehtivät kyllä harrastaa seksiä

Vierailija
08.06.2011 |

Aamu alkoi tavallisesti. Noustiin ylös, riisuin paitani (kuulemma liian viekoittelevasti) ja laitoin päälle kesämekon. Mies alkoi käymään ihan kuumana. Juostiin lapsellisesti ympäri kämppää, minä edellä, mies perässä.. Pakenin miehen seisovaa asetta ja hän ahdisteli mua se kädessään. Naurettiin. Lapsi pyöri leikkimatollaan (6kk). Mies kaatoi mut vierashuoneen lattialle maton päälle, nosti hameen ja työntyi sisään. 5-10 min homma oli tehty ja palattiin iloisena aamuaskareiden pariin.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole liian henk.koht kysymys niin kerrotko oletko tosi timmissä kunnossa? Ajattelen itse usein, että vain kohtuullisen täydellisillä naisilla on ihana seksielämä. Itse olen tällä hetkellä vähän pullero, mutta väsynyt häpeämään itseäni.

Vierailija
22/42 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sitä meilläkin 5 min pano onnistuu, mutta mäkin haluun saada.

t: neljän äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ajoilla, paikoilla ja tavoilla ole niin väliä. Pääasia, että on paratiisia, iloa.

Niin jaksaa paremmin arjen haasteetkin.

Vierailija
24/42 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matolla keskellä päivää. En tulisi mieleenkään osallistaa heitä seksielämäämme, joten hiljaisia yön tunteja on odotettava.

Vierailija
25/42 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinne vierashuoneen lattialle jäi limainen läntti.

Vierailija
26/42 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä lapsi sen 5-10 min aikana parahtanut itkuun, tukehtunut pehmoleluun tai muuten elämöinyt?

Vierailija
27/42 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sitä meilläkin 5 min pano onnistuu, mutta mäkin haluun saada.

t: neljän äiti

Joo, pikapano on silloin tällöin ihan hauska juttu, mutta mä tykkään käyttää seksiin aikaa. Osa nautintoa on just se hidas lämmittely, nautinnollinen rakastelu ja sitten vielä yhdessä sylitteleminen. En haluaisi ajatella seksiä sellaisena "no eihän siihen kauaa mee" -suorituksena, enkä kovinkaan helposti laukea 5 minuutissa, joten ainakin mun osalta jotain todella jäisi puuttumaan, jos meininki ois aina noin vikkelää.

T: Lapseton, mutta härnäävä otsikko houkutteli paikalle :)

Vierailija
28/42 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä lapsi sen 5-10 min aikana parahtanut itkuun, tukehtunut pehmoleluun tai muuten elämöinyt?

Vierailija
29/42 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jo se rajaa seksin pääsääntöisesti työajan ulkopuolelle. Toiseksi aamulla on yleensä lapset syömiset, vaipanvaihdot jne, enkä koe kovinkaan kiihottavasti pikapanoa takaapäin niin, että kädessäni on paskainen vaippa. Alkuillasta meidän lapsi on vilkkaimmillaan, eikä takuulla viitsisi odottaa aikuisia näköpiiriinsä viittä minuuttia. Ja sitten minä lähden tunnin lenkille.

Eli meillä vanhemmat eivät ennätä harrastamaan villiä seksiä päivänvalossa miehen työn ja vaimon harrastusten takia!

Vierailija
30/42 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin harrastimme joskus seksiä aamuisin, siten että toinen vei lapsen/lapset hoitoon ja tuli takaisin kotiin. Oli ihanaa mennä töihin sen jälkeen kyllä.

Nyt on taas vauva talossa, niin ei sekään ole helppoa.

t. se neljän äiti

Vierailija
31/42 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelemään, ryömimään tai edes puhumiseen tai ymmärtämiseen kykenemätön puolivuotias pötkö, yhä harrastaa seksiä. Voi onnea. Sama jos joku rauhallisen sylikoiran omistaja kehuisi, kuinka isäntäväellä on koirastakin huolimatta seksielämää. Wau.

Vierailija
32/42 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä kuulkaa. Vaikka meillä on pötkö, joka viihty hetken yksikseen, en usko, että seksielämämme olemattomiin kuivuu. Käymme välillä yhteisellä ajalla jossakin. Mummot asuvat samassa kaupungissa ja katsovat mielellään vauvaa. Muutama tunti silloin tälööin yhteistä aikaa on luksusta. Vauva tuntee mummot, ei vierasta heitä ja käydään muutenkin usein heillä kylässä perheenä.

Ja kyllä mä saan orgasmin helposti. Ihan siinä viidessäkin minuutissa joskus. Minä itse pidän paikapanoista jopa enemmän kuin mieheni.. en kaipaa niitä pitkiä esileikkejä juuri koskaan. En vain pidä niistä niin paljon.

Jollekin kun kysyit kropastani.. Joo.. Olen suht hoikka, painoindeksini on ihan normaali, alarajalla. Timmistä en nyt niin tiedä.. raskauden jälkeen :D Mutta ihan tyytyväinen olen kroppaani. En ole koskaan sitä häpeillyt tai vihannut.

ap

Vierailija
33/42 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mä saan orgasmin helposti. Ihan siinä viidessäkin minuutissa joskus. Minä itse pidän paikapanoista jopa enemmän kuin mieheni.. en kaipaa niitä pitkiä esileikkejä juuri koskaan.

Minulle pikapanot ovat ihan ok, mutta mieheni ei niistä liiemmin perusta. Laskee ne likipitäen "epäseksiksi" ;-). Eli jos ja kun harrastamme kuvaamasi kaltaista pikaista niksauttamista, ei mies ole tyytyväinen. Minä olen.

Pikapanoille löytyykin lapsiperheessä aikaa kyllä. Vaan rauhallisen, nautinnollisen seksin harrastamiseen ajan löytäminen onkin sitten jo haastavampaa. Varsinkin siinä kohtaa kun lapset kasvavat murkkuikään, valvovat pidempään ja tajuavat jo esim. suljetun oven merkityksen. Harrasta siinä sitten luontevasti seksiä edes suljetun oven takana :), jos ja kun murkkuikäinen iloisesti viipottaa pitkin taloa.

Meillä takana 16 vuoden suhde, lapsia normia enemmän ja on meilläkin edelleen seksielämä :-), eihän se nyt mihinkään katoa. Mutta pikapanot ei tosiaan ole ns meidän juttumme, vaikka niitä harrastammekin. Ne ovat halpaa korviketta kunnon seksille ;-)

Vierailija
34/42 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä kuulkaa. Vaikka meillä on pötkö, joka viihty hetken yksikseen, en usko, että seksielämämme olemattomiin kuivuu. Käymme välillä yhteisellä ajalla jossakin. Mummot asuvat samassa kaupungissa ja katsovat mielellään vauvaa. Muutama tunti silloin tälööin yhteistä aikaa on luksusta. Vauva tuntee mummot, ei vierasta heitä ja käydään muutenkin usein heillä kylässä perheenä. Ja kyllä mä saan orgasmin helposti. Ihan siinä viidessäkin minuutissa joskus. Minä itse pidän paikapanoista jopa enemmän kuin mieheni.. en kaipaa niitä pitkiä esileikkejä juuri koskaan. En vain pidä niistä niin paljon. Jollekin kun kysyit kropastani.. Joo.. Olen suht hoikka, painoindeksini on ihan normaali, alarajalla. Timmistä en nyt niin tiedä.. raskauden jälkeen :D Mutta ihan tyytyväinen olen kroppaani. En ole koskaan sitä häpeillyt tai vihannut. ap

On hyvin mahdollista, että seksielämänne säilyykin aktiivisena, kun et itse tuon enempää seksiltä odota. Itse asiassa tarpeesi kuulostavat hyvin "miesmäisiltä", joten mikäli miehesi on ns. keskivertomies, niin todennäköisesti tarpeenne osuvat hyvin yhteen. Hyvä niin.

Vierailija
35/42 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta sen siirsimme omaansa, nukkui siellä tasan sen aikaa, että esileikkimme olivat jo hyvässä tovissa. Ihan mieletön huuto ja parku, jota yritimme vuoroin hyssyttää, tuloksena että yritimme vauvanitkun seassa hoitaa hommaa. Eihän siinä pystynyt keskittymään, koska talossa on muitakin ihmisiä kuin me, jotka yrittivät nukkua.

Ei muuta kuin kakru sänkyyn viereen, johon nukahti ja me siinä vieressä sitten ähistimme asiamme loppuun. Mut oli siitä nautinto aika kaukana.

t: se ketjuun vastannut 15 min nainen, neljän äiti

Vierailija
36/42 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat on koulussa ja pienin päiväkodissa.

Aloitetaan jo aamusta, laitetaan töissä sähköpostia ja sovitaan ajankohta ja vaihdellaan muutama lämmittelevä viesti.

Ei tarvii olla edes mikään kauhea superpikapano, tosin molemmat on yleensä jo sellaisessa mielentilassa että homma hoituu aika nopeasti.

T:Kolmen lapsen äiti

Vierailija
37/42 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä kuulkaa. Vaikka meillä on pötkö, joka viihty hetken yksikseen, en usko, että seksielämämme olemattomiin kuivuu. Käymme välillä yhteisellä ajalla jossakin. Mummot asuvat samassa kaupungissa ja katsovat mielellään vauvaa. Muutama tunti silloin tälööin yhteistä aikaa on luksusta. Vauva tuntee mummot, ei vierasta heitä ja käydään muutenkin usein heillä kylässä perheenä.

ap

Mutta totuus voi joskus olla toisenlainen.

Meilläkin ekan lapsen syntymän jälkeen oli tosi vilkas ja iloinen seksielämä. Oltiin jotenkin niin onnellisia lapsen saamisesta, että rakkaudesta uusiin rooleihin vanhempina hässittiin kuin pienet kaniinit. No sillä seurauksella sitten sai alkunsa nuorempi lapsista, ja nyt meillä onkin kaksi alle 2v lasta.. :D

Eikä juurikaan aikaa seksille, kurja kyllä. Vauva valvottaa yöllä, taapero päivällä. Päikkäreiden aikaan olisi tunnelma ja virkeys kohdillaan, mutta mies on silloin töissä. Kun lapset saadaan nukkumaan, ollaan väsyneitä.

Silti ne kerrat kun seksiä on, ollaan aina taas suuressa rakkaudessa toisiimme. Tämä on ohimenevää aikaa, jahka saadaan nuorempikin omaan huoneeseen nukkumaan alkaa meilläkin oma elämä. :)

Vierailija
38/42 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ohimenevää aikaa, jahka saadaan nuorempikin omaan huoneeseen nukkumaan alkaa meilläkin oma elämä. :)

:-) meillä juuri noin, kunnes tuli se "murrosikäiset vaeltavat" aika. Sekin on taas ohimenevää aikaa ja jossain kohtaa loppuu tämäkin jakso elämästä. Lisää seksiä täyteläisenä sitten taas lasten muutettua kotoa ;-) ;-)

Vierailija
39/42 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyään viihtyy muualla kuin sylissä joskus jopa 10 min, että ehtishän sitä kai jossain välissä. Mutta mulla vaan ei ole minkäänlaisia haluja. Ja sitten kun päättää ryhtyä toimeen, niin ei tunnu missään...

Vierailija
40/42 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muillakin seksielämä kukoistaa :)

Meillä 4 lasta ja hyvin pystyy montakin kertaa päivässä sekstailemaan noita pikapanoja, sit illalla aina kunnon akti ;) Meillä mennään vaikka vessaan silloinkin kun lapset katsoo lastenohjelmia, ei se oo muusta kiinni kun omasta halusta ja meillä halutaan....