Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään päiväkotinne on kiinni?

Vierailija
08.06.2011 |

Ja milloin saitte tietää tarkan ajan?

Meille tuli tieto vasta eilen (lapsen lomat piti ilmoittaa aikaisemmin) ja olin yllättynyt, kun päiväkoti onkin kiinni viisi viikkoa juhannukselta alkaen. Olin jotenkin olettanut, että kyseessä olisi ollut heinäkuu. Kun kyselimme asiaa silloin, kun lapsen lomat piti ilmoittaa, ei henkilökunta osannut vielä sanoa muuta kuin että yleensä heinäkuussa.

Sinänsä harmi, että periaatteessa olisimme voineet pyrkiä järjestämään lapselle koko tuon viisi viikkoa lomaa jos olisimme tienneet... mutta nyt lapsi onkin lomalla heinä-elokuun. Enää ei voi omia lomia työpaikalla muutella. No, ei kai tuo varahoitoon kuole, mutta silti vähän harmittaa lapsen puolesta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan toinen päiväkoti kiinni kuukauden ja toinen kolme viikkoa. Meillä lapset nyt varapäikyssä, ovat lomalla sitten heinäkuussa kun oma päikky on taas toiminnassa.

Vierailija
2/9 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkuun alusta - elokuun puoliväliin. Että kiitos vain kaupungille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä yksityinen päiväkoti jonka omistajilla on muutama muukin pk. Meidän pk päivystää kesän (no meillä ei ole hoitopaikan tarvetta enää heinäkuussa).

Vierailija
4/9 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meidän lapset on aina kesät lomalla, koska meno päiväkodissa on niin kamalaa. Aikuiset vaihtuu miten sattuu, ryhmät muuttuu ja muuttaa. Kaikki on kamalan sekavaa, minäkään en jaksaisi sellaista. Eli meillä lomaillaan koko päivystyskausi kesäkuun alusta elokuun loppuun.

Vierailija
5/9 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä vuoropäiväkoti. Onneksi ei tarvitse päiväkodin takia pitää lomia just silloin kun se on kiinni.

Vierailija
6/9 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse jaksa niitä katsoa?

on siinäkin taas joku spurgu äiti.

Vierailija
7/9 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi teet lapsia jos et itse jaksa niitä katsoa? on siinäkin taas joku spurgu äiti.

Vierailija
8/9 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 viikkoa (heinäkuussa), edellisinä vuosina on ollut 5 viikkoa (heinäkuu+muutama päivä joko kesä- tai elokuuta).

Meidän lapset ei todellakaan mene mihinkään varahoitoihin. Viime vuonna parhaina päivinä 70 mitoitetussa päiväkodissa oli 128 lasta hoidossa. Toki hoitajiakin oli paljon, mutta... (ja tiedän, koska naapuri oli yhtenä hoitajana siellä selviämässä)

Vierailija
9/9 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuosia sitten kuulin jo. Meidän lapsi on silti lomalla meidän perheen elämän mukaan eli sen ajan kun koululainenkin lomailee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä