Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäsäännölliset kuukautiset!!!!!!!!!!

Vierailija
07.06.2011 |

Hei, Olen 28-vuotias nainen ja mulla on ongelmana tosi epäsäännölliset kuukautiset. Lääkärillä kävin ja ultrassa näkyi helminauhamaiset munasarjat. Lopetin pillerit viime vuonna syksyllä ja toiveissa on siitä lähtien ollut vauva. Mutta näillä kiertopäivillä alkaa olla toivotonta. Kiertopäivät yleensä siinä 35-79. Nytkin menossa jo kp 60. Ajattelin vain että jos löytyy kanssa tovereita keskustelemaan aiheesta. Pari päivää olen jo tuntenut alavatsassa oikealla puolella nippailua ja vihlontaa, mutta saa nähdä olisivatko menkat vaan taasen tulossa:(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22 vuotias nainen minulla kuukautiskierto 30-60 päivää. Kun söin pillerietä niin menkät tuli kellon tarkkuudella.

Ja kun lopetin niin sekaisin meni, tässä vauvaa ollaan 9kk yritetty joka kuukaus saa tehdä testeja että onko raskaana kun on kaiken maailman tuntemuksia että nyt tärppäs mutta joka kerta se negatiivinen tulee.

Rupeen huolestua siitä että kohta tulee vuos täyteen yrittämistä niin sit pitää huolestua että onko jotain vikaa kun ei raskaaksi tule. Parhaan kaverini kanssa asiasta keskusteleminen on ihan turhaa koska hän tuli raskaaksi heti kun jätti pillerit pois, ja vaakuttelee että kyllä se vauva sieltä tulee ja nyt hekin suunnittelevat jo toista, saisipa edes ensimmäisen. Kauheen vaikeeta kun nuo menkat on ihan sekaisin kun ei voi edes ovulaatiota laskea että milloin olisi parhaat päivät. Joten ymmärrän muittekkin tuskan kellä on epäsäännölliset MENKAT!!!!

Vierailija
2/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni kanssa TODELLA epäsäännölliset kuukautiset, joskus saattaa mennä 2 kk ilman menkkoja esim. Olimme mieheni kanssa yli vuoden ilman ehkäisyä, ja sitten tyärppäsi, ja kun huomasin olevani raskaana niin olin jo rv14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 40-vuotias ja kierron pituus on ollut aina 35-120. Syytä ei ole löytynyt, mutta ei kauheasti ole etsittykään. Minulla on kuitenkin neljä lasta, jotka ovat tulleet ilman suuria ongelmia.

Vierailija
4/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana kuulla että kuitenkin tärppäsi:) Todella Epäsäännöllisistä kuukautisista huolimatta!

Vierailija
5/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei yhtään tiedä koska kuukautisten pitäisi alkaa. Ei jaksaisi kokoajan olla tekemässä negatiivisiä testejä varmuuden vuoksi:(