Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä parhaat äitiysvaatteet?

Vierailija
07.06.2011 |

Kehu paikkoja, mistä olet löytänyt parhaat äitiysvaatteet (nettikauppa tai "tavallinen" kauppa).

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu paikkoja, mistä olet löytänyt parhaat äitiysvaatteet (nettikauppa tai "tavallinen" kauppa).

Täällä oli myynnissä mama licious äitiysvaatteita.

Itse löysin kivoja leggingsejä ja lyhyt shortsit.

Vierailija
22/29 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannilta löytyy myös, mm. noita Mamalicious-vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ostin Gina Tricotista ihania tunikoita ja puuvillasia leggareita =)

Nyt on muodissa a-linjaset mekot (H&M:llä oli ainakin ihania) joten saa ihan tavallisiakin mekkoja kesäksi, ettei tarvitse olla äitiysmallistoa.

Vierailija
24/29 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko raskauden ajan, housuja joissa matala vyötärö joten se jäi mahan alle, ja sitten venyvää kangasta olevia toppeja/paitoja. Ja olen ihan normimitoissa 160/50.

Vierailija
25/29 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä nettikauppa! Laaja mammavaatemallisto ja edulliset hinnat!

Vierailija
26/29 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kun serkun liike,suosittelen siis sitä kaikille:) itse asun tre: lla mutta jotain varmasti sieltä tilaan syksymmällä ;-)

Vierailija
27/29 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen emmy.fi:tä. Tälläkin hetkellä merkkiäitiysvaatteita esim polarn o pyretistä 3 eurolla kun on tasarahapäivät. EUROLLA paitoja jne. Hyväkuntoisia kivoja vatteeita.

Vierailija
28/29 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups. Tämä olikin monta vuotta vanha ketju!

Vierailija
29/29 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole ostanut ainuttakaan äitiysvaatetta. Ei niitä tarvitse. Paidat vaan isompaa kokoa. Housut matalavyötäröistä mallia, että jää ison vatsan alapuolelle.

Jos haluaa todellakin säästää eikä ole tippaakaan kiinnostunut ulkonäöstänsä ja käytettävissä on esim. miehen isompia vaatteita niin sitten näin. Näin pukeutumalla tekee vain usein itsestänsä aivan mursun näköisen, isossa vaatteessa myös hartiat ja hihat ovat liian suuret ja vaate näyttää vain..epäsopivalta vaatteelta. Eikä esim. miehenkään t-paidassa pituus riitä kasvavaa mahaa peittämään, vaikka lihoisit muutenkin niin mahasi ympärys vetää silti ihan eri lukemissa muu kropan kanssa.

Sinällään pidän kyllä tarpeettomana investoida satoja euroja niin lyhyttä aikaa varten, joten hyödynsin omaa vaatekaappia niin pitkään kuin mahdollista. Minä ostin ohuita, pitkiä trikootoppeja (HM) ihan omassa tai pykälää isommassa koossa, nämä kävivät sitten synnytyksen jälkeenkin ja toimivat myösimettäessä. Niiden kanssa neuletakki/kauluspaita tai muu auki oleva vaate. Yhden trikoisen äitiyspaidan hankin, sekin HM, oli kyllä ihan hyvä hankinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi