Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä muilla FB hiljentynyt tosi paljon?

Vierailija
07.06.2011 |

Kavereita minulla on noin 80 ja minusta ennen siellä ihmiset päivitteli kuulumisiaan, laittoivat useammin kuvia jne.. nyt on tosi hiljaista ollut jo pitempään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekkö vaan osa jo kyllästynyt sitten koko hommaan.

Vierailija
2/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutua saa tuijottaa töissäkin koko päivän lähes joka päivä, joten ihan sille elävälle elämällekin on kiva jättää aikaa. Eikä ketään jaksa kiinnostaa se "verkostoituminen" ihan kauheasti loputtomiin. Jos on ammattitaitoa, kokemusta ja hyvät yhteydet ihmisiin jo muutenkin, ei se fb kovin suurta lisäarvoa tuo ihmisen elämään.

Kuinka moni käy Koulukaverit.comissa? Sielläkin oli alkuvuosina aivan mielettömästi porukkaa ainakin omilta kouluvuosiltani eikä sitäkään palvelua edes kukaan muista. Samoin käy kaikelle aikanaan. Myös fblle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rullata sitä sun etusivua niin alas kuin vain menee, valitset siitä oikealta "muokkaa asetuksia", ja valitset siitä "näytä julkaisut" kaikilta kavereilta ja sivuilta. Mulla nimittäin auttoi tuo, heti ilmestyi yks sata päivitystä yllättäen :)Silloin joskus keväällä kun fb teki muutoksia, niin monen piti tehdä tuo.

Vierailija
4/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sanoi veljeni ja siskoni. Minulla ei ole kuin 60 kaveria, mutta heillä liki 300.

Vierailija
5/5 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muoti-ilmiö, joka vähitellen häviää ja 10 vuoden päästä kaikki ihmetelevät miten viitsivätkin kirjoitella niin ahkeraan. ;-D