Jos kuntoutustuki on 573€, saako siihen päälle vielä takuueläkettä/koulutustukea?
Kommentit (13)
eli "miks mulle ei makseta enempää, kun oon vaan tekemättä mitään? Kyllä yhteiskunnan pitäis taata mulle kunnon elintaso! Olenhan olemassa ja arvokas yksilö"
eli "miks mulle ei makseta enempää, kun oon vaan tekemättä mitään? Kyllä yhteiskunnan pitäis taata mulle kunnon elintaso! Olenhan olemassa ja arvokas yksilö"
ihminen on arvokas vain kun tekee työtä? Olet säälittävä.
Yksi tuki kuulemma kerrallaan kelan mukaan.
ja takuueläkettä saadakseen tulee olla eläkkeellä.
mutta onko sairastuminen oma vika? Eikö sairastumisen takia ole kuntoutustuella? Pitääkö yhteiskunnan rankaista vielä sairasta?
mutta onko sairastuminen oma vika? Eikö sairastumisen takia ole kuntoutustuella? Pitääkö yhteiskunnan rankaista vielä sairasta?
kansaneläkettä. Olin väliaikaisella sairaseläkkeellä.
Olisiko sulla mahdollisuus saada myös? Kelassa mulle kyllä neuvottiin mitä hakea. Kysy sieltä.
Miten kukaan voi elää sillä tai kuntoutua työelämään? Kyllä tää on ihan p..stä tää hyvinvointivaltio.
saa 1073€ päivärahaa tekemättä mitään. Ilmoittaudun vajaakuntoiseksi työnhakijaksi, niin tuskin edes pakkotyöllistävät ennen uhkasakkoa.
Miten kukaan voi elää sillä tai kuntoutua työelämään? Kyllä tää on ihan p..stä tää hyvinvointivaltio.
Siksi sainkin sen kansaneläkkeen siihen päälle.
Oli se kyllä aika helvetillistä kituuttamista.
Nyt onneksi jo ohi. :)
10
467€/kk netto+ 390e asumistuki ja 303e lapsilisä.
takuueläkettä tuohon päälle jonkun verran ap. Itse ainakin saan n.700 euroa, kun ilman sitä olis vähän päälle 500 euroa. Ja olen siis nuori sairaudesta kuntoutuja, ettei tarvitse olla "kokonaan" eläkkeellä. Takuueläkettä voi hakea myös puhelimella.