Säästä ruokamenoissa!!!!
Hauska!
Mutta silti totta. Ananas friikkinä olen maksanut aina naateistakin. Turhaan! Ei kannata!
http://www.qulinaristi.com/55
Kommentit (17)
muovipussien "varastaminen". Kassaneidin hyväuskoisuutta käytetään hyväksi.
Mutta paha sai palkkansa lippujen hinnassa.
Kannattais käyttää kestokassia aina, ei olis tälläistä ongelmaa.
muovipussien "varastaminen". Kassaneidin hyväuskoisuutta käytetään hyväksi.
Mutta paha sai palkkansa lippujen hinnassa.
Kannattais käyttää kestokassia aina, ei olis tälläistä ongelmaa.
Eikös tuo ole kirjoitettu huumorimielessä. Ja kirjoittaja käytti hyväkseen ruuhkaa eikä kassatyttöä. Luetaan läpi sormien, niin on kivempaa elää. :)
ihan oikeasti hyviä, mutta naapuriin omenavarkaisiin meno oli jo tyhmä.
Naapuri luultavasti antaa niitä omppuja kassillisen ilmatteeksi, kun pyytää.
Kaikki edullisempaa ja toinen asia että on sieniä paljon.
Ei tarvitse maksaa turhasta. Valmistakaa itse ruoka ja pakastakaa loput. Uusavuttomuus on kauppiaiden etu ja me maksamme. Ja bonuskortit on perseestä.
Joo huumorilla kirjoitettu (kai), mutta pakko sen on nuukuuksissaan tarvinnut miettiä kaikki mahdolliset pihistelyn kohteet, että on edes keksinyt tuollaisen aiheen ja saanut tekstin aikaiseksi.
eikä tarvi miettiä mistä se ruoka tulee tai miten se on tuotettu tai mitkä on välilliset kustannukset saati hiilijalanjälki
ookoo, tärkeintä on ettei maksa vaan liikaa!
mikään ei saa maksaa, kaikki mulle ilmaseks -
paitsi et mun pitäs mun duunista saada kohtuuliksaa.
Hohhoijaa mitä porukkaa.
porkkanannaatit ja osan sipulinvarsista kauppaan, mutta retiisin- ja punajuurien naatit ovat ruokaa, ne syödään.
Ananaksesta taitaa olla aika vaikea irrottaa niitä lehtiä kaupassa, ellei mukana ole kunnon veistä ...
Olen kokeillut ja se oikeasti painaa. Miksi maksaa puusta kun on hedelmääkin? :)
Nopeat ehtivät ja punaisella lapulla myydään nuhjusemmat. Ei se ilmaista ole kuluttajillekkaan
Olen kokeillut ja se oikeasti painaa. Miksi maksaa puusta kun on hedelmääkin? :)
Mutta noi bonus koukuttamiset on takapuolen lihaksista! Siksi ruoka kallista.
"Vuodessa äkkiseltään laskettuna häviät tuon 100 keskiverto maksamisen kanssa noin. 20 €. Siis mikäli maksat setelillä tai kolikolla. Joten käytä maksaessasi maksukorttia. Säästät kymppejä."
"Depit kortti S-ryhmällä, antaa huoletta ylittää tilisi joko vahingossa tai aiheesta. Kotiin tulee kirje missä kerrotaan että ikävä kyllä on näin päässyt tapahtumaan. Veloitamme muistutuksesta 5 € ja toivomme että hoidat asian ennen seuraavien bonusten maksamista. Joten säästät rahaa kun et käytä S-pankin maksukorttia."
Kyllä ne muutkin kortit voi höylätä miinuksille, joten yritetäänhän sitten neuvoa johdonmukaisesti :P
Naapurissa on herkullisesti mansikat kypsymässä. kannattaa käyttää niitä!
Varasta ja jos jäät kiinni niin saat sakon! kun ei tuloja niin ei menoja!
meillä moni näistä jo käytössä, eikä aiheuta edes suurta pään vaivaa. Lisäksi piheyteni huippu varmaan se, että paprikoista valitsen aina kevyimmät, sillä niissä on pienempi se hukkaan menevä siemenosa:)
kauhoisivat aina ruoat sieltä takimmaisesta nurkasta (siis uusimmat päiväykset)?
Tuotaisiin pienempiä eriä kauppaan, usein voisi joku tuote ollakin loppu, pienemmät erät tarkoittaisivat useampia kuljetuksia kauppaan = ruoan hinta nousisi entisestään.
Myös hukkaan heitetyn ruoan määrä nousisi = ruoan hinta nousisi. Eihän se ruoka siellä kaupassakaan ilmaiseksi ole, vaan kauppias on sen sinne ostanut kuluttajia varten.
jätä nälkäinen lapsi ja puoliso kotiin! Hauska! Totta!