Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan finnit pois? :(

Vierailija
07.06.2011 |

Mulla on nyt parin viikon sisään tullut aika paljon finnejä olkapäihin (?!) ja vähän yläselkään ja kasvoihinkin. Tosi ihmeellistä, koska yleensä mulla ei oo finnejä kuin korkeintaan kasvoissa... Millä keinolla mä saisin ne pois ja niiden tulon loppumaan? Mä lopetin hetki sitten hormonaalisen ehkäisyn, voisko johtua siitä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puhdistus, kuorinta ja rasvaus... Sillä saa vähän vähennettyä/pienennettyä. Mulla tuli kanssa niskaan ja selkään (ei kasvoihin) pari finniä (sellaisia julmetun kokoisia, ei pieniä näppylöitä) kun lopetin pillerit, kesti pari kuukautta, ennen kuin katosivat kokonaan...

Vierailija
2/6 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puhdistus, kuorinta ja rasvaus... Sillä saa vähän vähennettyä/pienennettyä. Mulla tuli kanssa niskaan ja selkään (ei kasvoihin) pari finniä (sellaisia julmetun kokoisia, ei pieniä näppylöitä) kun lopetin pillerit, kesti pari kuukautta, ennen kuin katosivat kokonaan...

Mulla on olkapäissä ja selässä finnejä ehkä yhteensä jopa melkein 100, mutta ne on sellaisia ihan pieniä punaisia näppyjä, joita ei voisi edes puristaa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
4/6 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten aurinko ihottumaa. Se saattaa puhjeta yks kaks aikuisiällä.

Vierailija
5/6 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyl saanut nyt viime viikkojen aikana paljon aurinkoa just olkapäihin kasvoihin!

ap

Vierailija
6/6 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan netistä löydetyn kuvan perusteella... Siinä näpyt on pienempiä ja tiheämmin. Veikkaan siis, että on vaan finnejä...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän