Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taloyhtiön järjestyssäännöt!

Vierailija
20.06.2022 |

Teen säännöllistä päivätyötä, olen kotona klo 16:30-17:00.

Taloyhtiössä on remontointi kielletty lauantaisin, sunnuntaisin ja pyhäpäivinä, sekä arkisin klo 18 jälkeen.

Mielestäni on kohtuutonta rajoittaa näin laajasti. Remontti jää, sillä ei ole varaa palkata ulkopuolista remontoimaan sillä välin kun käyn töissä

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on. Remppaa lomalla.

Vierailija
2/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin idea taloyhtiön kokoukseen ja äänestämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka mitteepä remontoit?

Vierailija
4/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen järjestyssääntö on laiton, ei tarvitse välittää.

Vierailija
5/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisilla säännöillä ole mitään merkitystä.

Vierailija
6/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa työpaikassa ei ole minulla lomaa tänä kesänä ja vaikka minulla olisi lomaa, en viettäisi sitä remontoiden, ihmisen on pakko saada joskus levätä ja viettää aikaa läheisten kesken.

Joku sanoi että on laiton. Näin minäkin ajattelin. Pitänee tarkistaa

Vierailija
7/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa työpaikassa ei ole minulla lomaa tänä kesänä ja vaikka minulla olisi lomaa, en viettäisi sitä remontoiden, ihmisen on pakko saada joskus levätä ja viettää aikaa läheisten kesken.

Eli kaikkien muitten, paitsi sinun, pitää joustaa? Hienoa itsekkyyttä taas siellä.

Vierailija
8/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en ole itsekäs. Mielestäni nuo säännöt laatineet ovat niitä itsekkäitä.

Itsekkäämpää on aloittaa poraaminen klo 8 aamulla (ajattele sitä joka on yöllä työssä), kuin tehdä sitä esim. Klo 19-20, jolloin aamulla työhön lähtijät ovat vielä hereillä, yövuorolainen on herännyt.

Jos asuu kerrostalossa on siedettävä joskus meteliä. Samoin on joskus lopetettava tekeminen jotta muut saavat nukkua. Kompromissi, jota tässä säännössä ei ole mietitty yhtään.

Vierailija
9/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikkien muitten, paitsi sinun, pitää joustaa? Hienoa itsekkyyttä taas siellä.

Sinä itse olet vätys ja täysin hyödytön tälle yhteiskunnalle. Ehdotan kohdallasi jälkiabortointia.

Hienoa pätemistä taas siellä.

Vierailija
10/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittomia sääntöjä laativista päälle päsmäreistä ei tarvitse välittää.

Vierailija
11/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä että aina tulee jollekulle huonoon aikaan meteliä. Joku nukuttaa vauvaa, joku haluaa nukkua päikkärit, joku katsoo televisiota, mutta tässä on itsekkäästi kielletty päivätyöläisiltä remontin teko tyystin.

Vierailija
12/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä ne seinät saat tapetoida klo 16.

Vierailija
13/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä remonttia saa tehdä aina muulloin, kun hiljaisuuden aikana? Meidän talossa on hiljaisuus klo 22-07. Viisas ei tietenkään aloita heti aamulla, eikä tee koko päivää iltaan saakka, vaan katsoo sellaisen sopivan aikavälin, jolloin poraa ja pitää isompaa mekkalaa.

Vierailija
14/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse olet vätys ja täysin hyödytön tälle yhteiskunnalle. Ehdotan kohdallasi jälkiabortointia.

Sinut pitäisi ampua aamunkoitteessa, olet itsekäs paska.

Vierailija
15/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittomia sääntöjä laativista päälle päsmäreistä ei tarvitse välittää.

Päällepäsmäri on yhdyssana.

Vierailija
16/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä paskakasa ulisee.

Vierailija
17/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole lainkaan lomia?

Vierailija
18/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tuli keskustelua aikaiseksi. Moni tuntuu ymmärtävän, kuinka järjetön sääntö on. Selvitän, onko laiton ja jos on, en avaa ovea kun tullaan valittamaan, enkä välitä mistään ilmoitustauluille ilmestyvistä lappusista.

Mikäli on laillinen, teen pienemmän remontin ja jään pohtimaan että jäänkö tähän asumaan lainkaan.

Lisäyksenä vielä, että tarkoitus ei tietenkään ole remontoida myöhään illalla tai yöllä, eikä myöskään aikaisin aamulla. Kuitenkin mielestäni ei ole kohtuutonta aloittaa esim. Klo 17 ja jatkaa klo 20:00 saakka. Eihän se jatkuvaa portaalista kuitenkaan ole.

Vierailija
19/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kesälomaa tänä kesänä. En myöskään pysty tekemään koko remonttia yksin, joten tarvitsen myös apua, tarvitaan esim. 2 hlö, toinen pitää kiinni jne. Ei nyt voi olettaa että eläkeläiset sanelevat nämä säännöt omien aikataulujen mukaan, kun aikaa heillä on.

Vierailija
20/20 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta asunto-osaketta on haltuunotettu remontista aiheutuvan melun vuoksi? Ei yhtään.