Väkivaltaseksi
Haluaisin kuulla vastaavassa tilanteessa olleiden kokemuksia...
Meillä seksi on siis tosi rajua. Käytännössä raiskaamista varmaan, vaikka annanki niin tapahtua. Mies todella kiihottuu siittä kun mua sattuu ja siitä et sillä on kaikki valta. Seksi alkaa yleensä pienestä riidasta jolloin mies lyö ja alistaa.
Joskus kun on aikaa, esim viikonloppusin mies laittaa mut konttaan alasti lattioilla ja tekeen kaikkee nöyryyttävää. Ja kun se lähtee käymään jossain niin köyttää mut kiinni patteriin.
On myös muutaman kerran kuristanu tajuttomaks. Oon välil fyysisesti aika paskana, vaikka naamaan ei nyrkillä lyökkään.
Rakastan miestäni ylikaiken ja oon tän asian kans ihan ok, sitä ei tarvii ruveta arvosteleen, mut kysymys kuuluukin: Laskettu aika meni just ohi ja synnytys on siis minähetkenä hyvänsä. Seksiä meillä ei oo ollut n.puoleen vuoteen kun mies ei halua vahingossakaan satuttaa vauvaa, mutta mites sitten kun oon synnyttäny? Antaako mies mun palautuu vai nauttiiko vaan vielä enemmän ku sattuu?
Kokemuksia kiitos, ei tarvi ruveta arvosteleen :)
Kommentit (65)
Kiihotun myös väkivaltaisesta seksistä, mutta meillä on aina ollut turvasana, joka oli turvasana. Sen yli ei mennä ja se tarkoittaa, että nyt ei ole enää hauskaa.
vanhempieni suhde oli yhtä sairas. Riitelivät ja sopivat ja vaikka kuinka vanhemmat luulevat ettei lapset kuule, niin niin vain kuulin. Ja se on jättänyt traumoja iäksi, voit uskoa. Mihin laitatte lapsen siksi aikaa kun leikitte noita "leikkejä", joissa ihan varmasti kuuluu ääniä? Voi en sääli tässä ketään muuta kuin teidän lasta...:(
Että mies saa varmaan tajuttomat kiksit, kun sä synnytät. Mua ei ole ikinä sattunut enempää, verta joka puolella ja taju meinas lähteä. Nauhoittakaa vaikka tapahtuma. Toivottavasti mies osaa synnytyssalissa hillitä itsensä.
Ihmetyttää ihan yleisesti naiset, jotka eivät vaadi omaa nautintoa seksissä, ihan sen oman itsensä kautta, sen mitä haluaa ja mistä pitää.
Siis mitä mä just luin, onkohan tämä enää hengissä.
mutta totta on, että mies kun hakkaa päätäni usein niin ei mulla enää kaikki varmaan toimi niin kuin ennen - joksus käsikiwapisoo :D