Väkivaltaseksi
Haluaisin kuulla vastaavassa tilanteessa olleiden kokemuksia...
Meillä seksi on siis tosi rajua. Käytännössä raiskaamista varmaan, vaikka annanki niin tapahtua. Mies todella kiihottuu siittä kun mua sattuu ja siitä et sillä on kaikki valta. Seksi alkaa yleensä pienestä riidasta jolloin mies lyö ja alistaa.
Joskus kun on aikaa, esim viikonloppusin mies laittaa mut konttaan alasti lattioilla ja tekeen kaikkee nöyryyttävää. Ja kun se lähtee käymään jossain niin köyttää mut kiinni patteriin.
On myös muutaman kerran kuristanu tajuttomaks. Oon välil fyysisesti aika paskana, vaikka naamaan ei nyrkillä lyökkään.
Rakastan miestäni ylikaiken ja oon tän asian kans ihan ok, sitä ei tarvii ruveta arvosteleen, mut kysymys kuuluukin: Laskettu aika meni just ohi ja synnytys on siis minähetkenä hyvänsä. Seksiä meillä ei oo ollut n.puoleen vuoteen kun mies ei halua vahingossakaan satuttaa vauvaa, mutta mites sitten kun oon synnyttäny? Antaako mies mun palautuu vai nauttiiko vaan vielä enemmän ku sattuu?
Kokemuksia kiitos, ei tarvi ruveta arvosteleen :)
Kommentit (65)
että me saadaan sitä parisuhteen laatuaikaa, mitä varmasti kaikki viettää joskus, me vietetään se vaan eri tavalla.
Ja totta, äitiys on muuttanu mua aika tavalla. Lapsi menee nyt kaiken edelle ja mies tajuaa sen kyllä. Ja se tajuaa myös sen, että mua ei voi laittaa siihen kuntoon etten pystyis kunnolla huolehtiin lapsesta. Ei voi enää esim repii mun nännejä verille, koska niitä todennäkösesti tarvitaan vauvan ruokkimiseen. Se lapsi ja sen turvallisuus ei nyt siis oo ongelmana.
mutta vaikutat nuorelta oletko alle 25v?
Ihmisen aivot kehittyvät 25v asti ja samalla muuttuu esim. ihmisen itsesuojeluvaisto-alue.
Ihmisen itsesuojelu muuttuu myös suuresti äidiksi tulon myötä. Myös hormonitoiminta ja koko äidiksi tulon prosessi ei kaipaa yhtään lisästressiä ongelmista jota kuvailit. Voin taata että stressiä ja ongelmia tulee esikoisen kanssa yleensä ihan riittämiin.
Jos tunnet pienenkään pistoksen sydämessäsi miettiessäsi omaa turvallisuutta miehesi kanssa (kyllä, alapää voi olla todella hellänä synnytyksen jälkeen, istuminenkin voi olla hankalaa ja itselläni jälkivuoto kesti runsaana seitsemän viikkoa) niin selkeät säännöt sopimaan ja jos ne kerrankin rikotaan niin lähdet lätkimään.
Vaikka oma henkesi ei olisi niin kallis niin lapsellasi on vain yksi äiti eikä mikään voi sitä korvata.
Toivotaan että miehesi kypsyy isyyteen ja osoittaa sen myös teoillaan. S/M LEIKIT on mielestäni ihan piristävä asia mutta kuristaminen on oikeasti hengenvaarallista!
että me saadaan sitä parisuhteen laatuaikaa, mitä varmasti kaikki viettää joskus, me vietetään se vaan eri tavalla.
Ja totta, äitiys on muuttanu mua aika tavalla. Lapsi menee nyt kaiken edelle ja mies tajuaa sen kyllä. Ja se tajuaa myös sen, että mua ei voi laittaa siihen kuntoon etten pystyis kunnolla huolehtiin lapsesta. Ei voi enää esim repii mun nännejä verille, koska niitä todennäkösesti tarvitaan vauvan ruokkimiseen. Se lapsi ja sen turvallisuus ei nyt siis oo ongelmana.
Kuvittele, että nuo viestit on kirjoittanut joku muu kuin sinä.
Miten voit samassa viestiketjussa sanoa pelkääväsi, itkeväsi kipua, anelevasi miestäsi lopettamaan, rakastavasi ja haluavasi jatkaa samalla tavalla?
Jos olisit kysynyt, miten miehen toiminnan pystyy lopettamaan, olisit saanut varmastikin neuvoja. Mutta kun kysymys kuului "Antaako mies mun palautuu vai nauttiiko vaan vielä enemmän ku sattuu", niin mitäs tuohon voi neuvoa? Varsinkin kun haluat tuollaista seksiä itsekin jatkaa jostain sairaasta kumman syystä..
Mikset puhu miehesi kanssa synnytyksen jälkeisestä ajasta? Vain hänhän se pystyy asian ratkaisemaan, ei kukaan meistä palstalaisista..
Please voisitteko tappaa vauvasi NYT ennen kuin se ehtii syntyä. Ratkaisu olisi optimaalinen: sä kärsit (haluat kai vauvaa?). Mies saa orkkunsa kun itket vauvaa.
Ei se vauvan kerran kärsimys kohdussa vedä vertoja sille millaista olis kasvaa noin sairaassa kodissa.
Ai niin ja ota tilanne videolle niin miehesi saa tilanteesta jatkossakin orkut kun sehän on sulle olennaista. Se ehkä jää sit katselemaan sitä eikä ota uutta orjaa kun sinusta aika jättää. Vai mitä luulet, onko sulle uskollinen kuristettuaan sut?
Pitäkää nyt huoli ettei mies saa lapsiorjaa haaremiinsa. Sehän panee sitä perseeseen vain siksi että tulet (tuletko?) onnettomaksi kun lapsesi kärsii. Huomaa pian että paras kosto sinulle on lapsen kautta.
Ja mieti tätä nyt oikeesti. Juttu ei ole hullumpaa tekstiä kuin sinun suoltamasi.
mut en montaa vuotta. Tää on nyt ihan uus tilanne, koska ennen mua ei oo varmaan sit kiinnostanu oma terveys tai jotain. Nyt se synnytyksestä palautuminen mietityttää :/
Täytyy sit vaan ottaa miehen kans se puheeks ja tehä selväks, jossei se sitä oo jo ite tajunnu.
mies kyl nauttii mun satuttamisesta, mut FYYSISESTI. Toi oli kyl tosi älyvapaa kommentti ja jätän sen ihan omaan arvoonsa.
Mun mielestä on hauskaa ja tervettä vaihdella välillä rooleja. Suostuuko miehesi alistumaan sinulle? Sidoppa miehesi kiinni ja anna piiskaa voi hyvinkin olla että nauttii! Ainakin mun mies nauttii!
Sinun on tehtävä miehelle selväksi että sinun TÄYTYY saada palautua. Jos kerran on luotettava ja empaattinen hän kykenee ymmärtämään tämän, varsinkin kun siihen liittyy terveysriskejä (tulehdukset, ym.). Kerrot hänelle ihan suraan vaan että seksiä ei tule ennen kuin SINÄ olet siihen valmis ja kunnes olet kunnolla palautunut.
Minäkin olen todella sitä mieltä, että kuristaminen kannattaisi jättää sikseen ja jonkinlainen turvasana pitäisi sopia, muuten nautinnostanne saattaa tulla kohtalokasta.
En tuomitse, mutta muista kuitenkin että olet lapsellesi ainoa äiti..
Luuletko tosissasi, että kyseessä on vain halu satuttaa FYYSISESTI?
Mikähän sen halun synnyttää? Psyyke
mutta ihmisten pitäisi todella miettiä kenen kanssa lapsia vääntävät. Ei varmaan ole herkkua riitaisan eron jälkeen paeta lapsen kanssa psykopaattimiestä.
ja muutama muukin asiallisesta kommentista! :)
Ja ei, en alista miestäni tollatavalla. Monessa muussa asiassa tosin oon se johtava osapuoli ja koen tän suhteen ihan tarpeeks tasavertaseks.
Käsi sydämellä, nautitko olla jossain patteriin kiinni sidottuna pari tuntia eikö ala keittämään?
parista pikkujutusta vakiprovoilijaksi.
Tää niin mässäilee tällä. Ja vastailee varmaan itse itselleen, että saa uusia osallistujia. Toi nännit verillä juttu oli ihan huippu :) ja sit nää toistuvat hymiöt, miten ne muka liittyy tähän aiheeseen. Hah.
voin kertoo että ei keitä :) eihän se siinä hetkessä maailman parhaalta ajanviettopaikalta tunnu, mut en haluis olla missään muuallakaan kuin siinä miehen käytettävissä.
heh, pitääkään vaan provona jos se teitä helpottaa. Tosiasias voin kertoo että tää on ensimmäinen ja todennäkösesti viiminenki kirjotus mitä tänne palstalle kirjotan. Varmaan just siks en osaakkaan asiaani kertoo kai tarpeeks ymmärrettävästi.
Tää niin mässäilee tällä. Ja vastailee varmaan itse itselleen, että saa uusia osallistujia. Toi nännit verillä juttu oli ihan huippu :) ja sit nää toistuvat hymiöt, miten ne muka liittyy tähän aiheeseen. Hah.
Ymmärrän, ettet tiedä, eikä miehesi toivottavasti saa koskaan tietääkään tätä, kun kerta teille on se lapsiparka tulossa... mutta äidin tuska kun lasta satutetaan on nimenomaan FYYSISTÄ. Luonto on sen niin järjestänyt.
Empatiaan kykenemättömistä psykopaateista ja niiden kynnysmatoista en tosin osaa sanoa, mutta normaalibiologialla varustetuilla ja aineista riippumattomilla ihmisäideillä näin.
t. kohdussa, vatsanpohjassa asti tuntuu
Ei kukaan, joka väittää olevansa yli 25-vuotias kirjoita sellaista suomea kuin ap, ellei ole jotenkin "jälkeenjäänyt". Sehän on selvä.
Aihe on kiinnostava ja keskustelussa mielenkiintoisia puheenvuoroja. Eikö se ole keskustelun tarkoitus?
EN usko et antaa palautua. Ole varuillasi, koska tuo kuulostaa jo raiskaukselta!