Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivaltaseksi

Vierailija
07.06.2011 |

Haluaisin kuulla vastaavassa tilanteessa olleiden kokemuksia...

Meillä seksi on siis tosi rajua. Käytännössä raiskaamista varmaan, vaikka annanki niin tapahtua. Mies todella kiihottuu siittä kun mua sattuu ja siitä et sillä on kaikki valta. Seksi alkaa yleensä pienestä riidasta jolloin mies lyö ja alistaa.

Joskus kun on aikaa, esim viikonloppusin mies laittaa mut konttaan alasti lattioilla ja tekeen kaikkee nöyryyttävää. Ja kun se lähtee käymään jossain niin köyttää mut kiinni patteriin.

On myös muutaman kerran kuristanu tajuttomaks. Oon välil fyysisesti aika paskana, vaikka naamaan ei nyrkillä lyökkään.

Rakastan miestäni ylikaiken ja oon tän asian kans ihan ok, sitä ei tarvii ruveta arvosteleen, mut kysymys kuuluukin: Laskettu aika meni just ohi ja synnytys on siis minähetkenä hyvänsä. Seksiä meillä ei oo ollut n.puoleen vuoteen kun mies ei halua vahingossakaan satuttaa vauvaa, mutta mites sitten kun oon synnyttäny? Antaako mies mun palautuu vai nauttiiko vaan vielä enemmän ku sattuu?

Kokemuksia kiitos, ei tarvi ruveta arvosteleen :)

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että säälin sinua todella paljon :( ei ole teidän hommissa järjen hiventäkään.ukko kuristaa ja mitä vielä se tulee sulle tekemään!

Vierailija
22/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä sääntöihin kuuluu jokin tietty merkki, josta toisen on lopetettava. Sun mies ei lopeta, vaikka itket, etkä selvästikään nauti. Miehes on sairas psykopaatti "helline eläimenpelastuksineen". Kukaan ei varmaan edes uskoisi sua, jos kertoisit sairaasta väkivallasta. Oksettava juttu, toivon, että olet provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittäkö et meidän suhde toimii ja ollaan onnellisia?

Ollaan joskus puhuttu tosta turvasanasta, mutta ei se oikein vois toimia meillä. Koska sitten kun tapahtuma menee mun fyysisen mukavuusalueen yli, niin sanoisin sen ja miehen nautinto jäis iha puolitiehen. Ja sitä kautta myös mun. Koska se miehen nautinto tulee siittä oikeesta alistamisesta ja satuttamisesta, ei mistään leikistä.

Mutta tää ny on ihan turhaa jankkaamista, ilmeisesti kukaan ei oo ollu vastaavas tilantees, et vois vastata mun kysymykseen Tai ei ainakaan uskalla myöntää kun täällä saa kuulla vaan arvostelua.

Vierailija
24/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et löydä täältä samassa tilanteessa olevia, koska samaa kokeneet ovat todennäköisesti jo kuolleet miehensä nyrkin kautta.

Mutta tää ny on ihan turhaa jankkaamista, ilmeisesti kukaan ei oo ollu vastaavas tilantees, et vois vastata mun kysymykseen Tai ei ainakaan uskalla myöntää kun täällä saa kuulla vaan arvostelua.

Vierailija
25/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei tuu edes vauvana näkeen eikä kuuleen yhtään mitään, onko vaikee ymmärtää?

Miten se muka tekee meistä huononpia vanhenpia jos pidetään erilaisesta seksistä?

Vierailija
26/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten kun hän herää siihen kun sä kiljut hengenhädässä, varmaan säikähtää! Tai sitten kun hän tulee katsomaan mitä tapahtuu. Ainniin, mut sitte miehes alkaa varmaan pistää sulle jeesusteippiä suun eteen ja pennunkin voi lukita omaan huoneeseen tai kahlita sänkyyn. Äijäshän on luvannut, ettei mukula kuule eikä näe mitään. Tollasiin lupauksiin en kylläkään sinuna luottaisi.

Hulluja ootte molemmat, lasta käy sääliksi ja paljon!

Vierailija
27/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis kun mä kuolen, nii mielummin sen miehen nyrkin kautta ku vaik johonki sairauteen tai onnettomuuteen. Tosin ei se nyt tulis kuuloonkaan ku on lapsi :)

Vierailija
28/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis kun mä kuolen, nii mielummin sen miehen nyrkin kautta ku vaik johonki sairauteen tai onnettomuuteen. Tosin ei se nyt tulis kuuloonkaan ku on lapsi :)

Vierailija
29/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää provo ihan selvästi. Toiset saa sitten outoa tyydytystä tällasesta terveiden ihmisten normikäsitysten kuohuttamisesta.

Vierailija
30/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi on kotona niin ei tietenkää tehä mitään noin rajua, varmaan ihan normiseksi on teidänki mielestä ok sillonki ku se laps on kotona?

Vierailija
31/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo leikkiä, se on meidän elämää. Vai onko teille muille seksi leikkiä?

En usko että mies enään mua kuristaa niin vaarallisesti, koska varmasti haluu pitää lapsensa äidin hengissä :)

Sairas provo, toivottavasti, ja jos ei ole, hae välittömästi apua, lapsesi takia.

Vierailija
32/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton väkivallan?

Vierailija
33/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo :) Tää on ihan mun elämää, jossa oon onnellinen.

Vierailija
34/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo :) Tää on ihan mun elämää, jossa oon onnellinen.

jos oot onnellinen. Jatkat vaan samaan malliin. Älä kysele täällä, jos mitään ongelmaa ei ole!!!

Vierailija
35/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellasia tahallisia haettuja riitoja. Vaikee selittää, mut molemmat tietää mitä siitä seuraa. Ja monesti se oon mä joka rupee tahallaan ärsyttään.

Vierailija
36/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaa ei oo ollu, nyt tosiaan edessä uus tilanne ja se ongelma voi tulla. Mutta tuli jo selväks ettei täältä "vertaistukee" tähän asiaan löydy ja koitan täs ny selitellä tilannetta, ettette ny ihan järkyttyis :)

Vierailija
37/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että molemmat leikitte kuoleman kanssa. Mies haluaa tappaa sinut ja sinä haluat että hän tappaa sinut, mutta olette verhonneet halunne seksiin. Mulle tulee kuvauksistasi mieleen snuff-filmit (tai myytit niistä). S/M:ää tuo ei ole, koska teillä ei ole sääntöjä, vaan pelkkää pahoinpitelyä ja alistumista.

Miksi olet omissa silmissäsi niin arvoton, ettei sinun nautinnollasi ja turvallisuudellasi ole merkitystä?

Sinä et ole onnellinen, ap, koska olet huolissasi tulevasta. Äitiys on jo muuttanut sinua ja tulee muuttamaan vielä enemmän. Mitä tapahtuu jos mies ei kestäkään muutosta eikä osaa itse muuttua isyyden myötä?

Mutta kiva, että mies tuntee myötätuntoa oravia kohtaan.

Siittäkö et meidän suhde toimii ja ollaan onnellisia?

Ollaan joskus puhuttu tosta turvasanasta, mutta ei se oikein vois toimia meillä. Koska sitten kun tapahtuma menee mun fyysisen mukavuusalueen yli, niin sanoisin sen ja miehen nautinto jäis iha puolitiehen. Ja sitä kautta myös mun. Koska se miehen nautinto tulee siittä oikeesta alistamisesta ja satuttamisesta, ei mistään leikistä.

Vierailija
38/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellasia tahallisia haettuja riitoja. Vaikee selittää, mut molemmat tietää mitä siitä seuraa. Ja monesti se oon mä joka rupee tahallaan ärsyttään.

Tuokin on ihan tavallinen kuvio SM:ssä. Jos on syvällä noissa rooleissa, ei seksiä voi aloittaa neuvottelemalla "nyt se tekis näin ja tää tekis näin". Vaan tilanne on tavallaan totta.

MUTTA vaikka se menisi niin pitkälle, että toinen "luulee kuolevansa" tai itkee ja anelee, se on silti roolileikki. Ja kaikilla täysjärkisillä pareilla on turvasana, jolla homman saa 100 % varmasti poikki, JOS se menee liian pitkälle.

Jossain poliisileikissä voi riittää se, että toinen sanoo, että nyt menee liian pitkälle, mutta vakavammassa SM:ssä itku, kipu, häpeä ja kuolemanpelko ja muu voi silti kuulua peliin ja turvasanan on oltava jotain ihan muuta.

Ehkä joku urheilee ilmankin, mutta aika hurjaa se on. Ja yleensä noihin kuvioihin on liityttävä 100 % luottamus siihen dominoivaan osapuoleen, hänen harkintakykyynsä ja itsehallintaansa. AP:lla sitä ei tunnu oelvan.

Vierailija
39/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äijäs hakkaa ja raiskaa sua?!?! Ihan oikeasti, nainen, ota nyt noi laput silmiltäs ja MIETI!!! SINÄ olet vastuussa lapsestasi ja sen hyvinvoinnista, SINÄ, ei kukaan muu.

Ja mä tykkään itsekin rajusta seksistä, mutta se että sun tarvitsee edes miettiä, antaako miehesi sun parantua synnytyksen jälkeen rauhassa, on SAIRASTA!!!

Helvetti että pistää vihaksi!!!

lapsi ei tuu edes vauvana näkeen eikä kuuleen yhtään mitään, onko vaikee ymmärtää?

Miten se muka tekee meistä huononpia vanhenpia jos pidetään erilaisesta seksistä?

Vierailija
40/65 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itket ja anelet?

kun lapsi on kotona niin ei tietenkää tehä mitään noin rajua, varmaan ihan normiseksi on teidänki mielestä ok sillonki ku se laps on kotona?