Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spekuloidaanpa taas vähän (lapsia vai ei)

Vierailija
07.06.2011 |

Olen jo päälle 30, mutta en ole kokenut koskaan minkäänlaista vauvakuumetta. Kiire alkaisi olla, sillä en halua vanhana äidiksi (olen jo nyt ihan tarpeeksi vanha). Elämä on ihan hyvä näin, on mies, työpaikka, talo. En ole mikään pintaliitäjä, mielummin ulkoilen kuin käyn baarissa, tai vaikka kitken kukkamaata. Toki jotakin "projektia" kaipaisi, se voisi olla haastavampi työ, väitöskirja tai sitten lapsi.

Mutta jos asiaa täytyy näin paljon miettiä, niin onko se sitten oikea ratkaisu? Asiaa hieman mutkistaa myös sairauteni, joka on ihan ok, mutta lääkitys täytyisi vaihtaa/lopettaa, joten ihan pelkällä e-pillerien lopettamisella lapsen hankinta ei alkaisi. Niin, ja eipä tuo mieheni kovin innoissaan ole lapsista, vaikka ihan kunnollinen onkin.

Tämmöisiä mietin, onko tämä kuitenkin merkki siitä että olen myöntymässä lasten hankintaan..?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi inhota kaikkia muita lapsia kun ei edes niitä tunne? Ei kaikkien lapset ole kiusaajia saati itsekkäitä eikä taaperoista tai vauvoista voi sellaista edes vielä puhua. Pimeä ajattelutapa! Joku lastenvihaaja tehnyt "vahingossa"omia lapsia ja edelleen inhoaa kaikkien muiden lapsia, normaalia? Ei todellakaan!

Vierailija
42/43 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin EI!

Lapsilla vaan on tapana vaikeuttaa aikuisten elämää, vaikka kuinka kilttejä ihania olisivat.

Varsinkin josmiehesikään ei ole varma, ei kannata todellakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni liitto on kovilla, vaikka olisi molmemmat halunneetkin saada lapsia. Se perhe-elämä onkin yllättävän kuluttavaa ja kaukana ihanuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi