Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa joku joka tietää kirjaston käytännöistä!

Vierailija
06.06.2011 |

Palautin muutama vuosi sitten viimeiset opiskeluun liittyvät kirjat kirjastoon muutaman päivän myöhässä, ja niistä kertyi kympin verran sakkoja. Jostain syystä en ole tarvinnut kirjaston palveluja opiskelun päätyttyä, ja muistin taas nyt tuon sakon. Kasvaako kirjaston maksamattomat sakot korkoa? Toivottavasti ei... Lapsi alkaa olla siinä iässä että olisi mukava käydä joskus kirjastossa, mut kehtaanko edes mennä sinne? Kirjastosta ei oo koskaan tullut mitään "karhukirjettä" tuosta sakosta, mut toisaalta en kyl oo ilmottan sinne uutta osoitettakaan, en tiedä saavatko päivitetyt osoitteet jotain muuta kautta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ei oo sun tietoja enää ollenkaan, ei korttia eikä sakkoja. Käyttämättömät kortit poistetaan aina joskus järjestelmästä.

Vierailija
2/6 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan hyvin mennä kirjastoon, maksaa vanhat sakkosi ja jatkaa lainailua niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaankin mennä jo tänään. :)

Vierailija
4/6 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palveluja??

Vierailija
5/6 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäydyt vaan hoomoilaseksi ja väität ettei mitään sakkoja voi enää olla. Kyselet miksi ihmeessä niitä ei ole karhuttu aiemmin ym. Kieltäydyt maksamasta.

Vierailija
6/6 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin vaan miettineeksi jos ne on miten kasvaneet korkoa vuosien saatossa... Ja ihan tavallinen ihminen olen, hirveesti vaan ei oo lukeminen opiskelun jälkeen napannut, työssä tarvittavan kirjallisuuden sain muuta kautta. Nyt olen lapsen kanssa kotona, vois lastenkirjoja lainailla. Oma lukeminen jää nykysin lähinnä sanomalehtiin. Ja tulee mulle Vauva-lehti. :)

Ap