Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kynsilakkavinkki kaikille.

Vierailija
15.06.2011 |

Mavalan väritön quick-finish lakka on loistava. Paras mitä olen kokeillut.

Sitä kun laittaa kerroksen tai kaksi, värillisen lakan päälle. Kynnet ovat aivan kuin geelivahvisteiset. Kestää hyvin ja näyttää kauniilta ja siistiltä. Kuivuukin melko nopeasti.

Pieni 5ml pullo maksaa n 4 euroa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa panna kynnet kuntoon huomenna.

Vierailija
2/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kuin vastaus rukouksiini!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva vaaleanpunainen väri Toulouse :)

Ja kyllä kestää ihan hyvin kynsissä, vaikka mitään alus- tai päällyslakkaa ei ole! Mä olen jo ajat sitten todennut, että kalliit lakat (löytyy YSL ja Dioria kaapista) eivät ole yhtään sen parempia kuin halvemmat.

Lisäksi ongelma on isot pullot. Lakka alkaa kuivumaan ja paksuuntumaan heti, kun sen pullon eka kerran avaa. Ja ainakin minulla puolet lakasta on sitten käyttökelvotonta jossain vaiheessa. Mavalassa on juuri sopivan pieni koko!

Vierailija
4/9 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäsikö kestoa?

Vierailija
5/9 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestävän lakan, ostakaa semmonen missä on runsaasti shimmeriä. Hilelakatkin pitävät suht hyvin, mutta runsas-shimmeriset pysyvät yleensä parhaiten. Päällyslakka vielä päälle, niin nätit kynnet on monta päivää.

Vierailija
6/9 |
19.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse vielä kokeillut, mutta luin tän vinkin silloin.

Vierailija
7/9 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoisi kokeumuksi?

Vierailija
8/9 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keston näkee parin päivän päästä. Mutta kiva kiilto.

Vierailija
9/9 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkit kestävämpään lakkaukseen

* Puhdista kynnet öljyttömällä lakanpoistoaineella.

* Muista käyttää aluslakkaa. Se kiinnittää lakan kynnen pintaan ja saa värilakan pysymään paremmin. Aluslakoissa on valinnanvaraa: uurteisille, hauraille ja normaaleille kynsille on kaikille omansa.

* Käännä lakkapullo ylösalaisin ja pyörittele kämmenien välissä. Älä vispaa sitä, ettei lakkaan tule ilmakuplia.

* Levitä kaksi ohutta kerrosta värilakkaa. Anna kuivua lakkausten välillä.

* Kun värilakkakerrokset ovat kuivuneet, levitä päälle päällyslakka. Jotkut päällyslakat toimivat myös niin sanottuina pikakuivattajina, joiden ansiosta värilakkakerrokset kuivavat nopeammin.

* Käsien heiluttelu lakan kuivumisen nopeuttamiseksi ei auta. Siitä voi olla jopa haittaa, koska lakkaukseen voi tulla pieniä ilmakuplia, jotka heikentävät lakan kestoa. Käytä siis mieluummin pikakuivattajia.

* Vaikka olisit lakannut kyntesi huolella, voi lakka lohjeta kynnen kärjestä.

* Tasoita lakattavan kynnen pinta pehmeällä flex-viilalla. Lakkaa kulunut kynnenkärki samanvärisellä lakalla ja viimeistele lakkaus päällyslakalla.