"elämän parantaminen" menossa
oli miehen kanssa vkl keskustelu, että pitäisi jotakin tehdä elämälle, kun alkaa olla aika vähän ystäviä, en siis kaipaa paljon ystäviä on mulla niitä 2 jolle voin soittaa, että lähdetään baariin.
Haluan viettää ihanaa aikaa lapsen kanssa, käydä erilaisissa paikoissa perheen kesken ja mahdollisesti ystävien ja samalla saada uusia kavereita.. olisko teillä ehdotuksia?
Esim, on mielestäni ihanaa mennä rannalle jätskille, käydä lintsillä ja korkeasaaressa..mitäs muita asioita voisi tehdä???
ja miten voisin miestä tsempata näihin mukaan? sanoi, että haluaisi tottakai, mutta ei oikein keksi mitä voisi tehdä..
Itse muistan, että käytiin äidin kanssa aina kaikissa ilmaistapahtumissa, oli ihanaa!!!
mistä niitä tapahtumia voisi bongata? espoossa asustellan.. ja kummatkin töissä käydään, mulla kaiken lisäksi vuoro työ, miehelläkin alkaa kohta taas koulu joten talvella sitä aikaa tulee olemaan aika vähän lapselle(ja olen kyllä etsinyt päivätyötä, ei vaan ole helppoa löytää)
Kommentit (3)
ollaan muutenkin yhteydessä käydään kahvittelemassa sekä perheiden kesken, että kahdestaan :)
ap
että 'lähdetään baariin'. Ystävien tapaaminen on minulle luksusta, laatuaikaa ja nautiskelua itseäni älykkäämpien seurasta.