Lähin kauppa mun kotoa on 15km päässä, mites teillä?
Kommentit (64)
Tilaa kotiin kerran kuussa perustarpeet saman se maksaa kuin autolla ajelee sinne 30 kilometriä kaupat kuljettaa.
Monet asuu mökillä läpi vuoden onnellisina käy kerta viikossa kaupassa 40 kilometriä.
K-Suppari on alle puolen kilometrin päässä, pyörällä / kävellen lyhempi matka kuin autolla. Käyn kuitenkin useimmiten parin km päässä S-Marketissa tai muutaman kilometrin pässä Prismassa.
12km. Käyn kaupungissa töissä, samalla reissulla hoituu ruokaostokset ja kierrätettävien kotitalousjätteiden kuljetukset.
Kotona lähikauppa on n. 2km päässä. Mökillä matkaa on n. 500m.
Kaksi K-Marketia viereisessä korttelissa, ja parin kadunvälin päässä myös Alepa, S-Market ja Citymarket. En voisi kuvitellakaan asuvani jossain hevonkuusessa, kaukana palveluista. Se ei ole ekologista elämää.
Viiden minuutin kävelymatkan päässä lähin ruokakauppa. 20-30 min kävelymatkan sisällä iso joukko erilaisia kauppoja.
10 km lähimpään kauppaan, mutta isot ostokset teen Prismassa, joka 30 km:n päässä. kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi K-Marketia viereisessä korttelissa, ja parin kadunvälin päässä myös Alepa, S-Market ja Citymarket. En voisi kuvitellakaan asuvani jossain hevonkuusessa, kaukana palveluista. Se ei ole ekologista elämää.
Minä taas en pystyisi asua missään kaupungissa, täällä hevonkuusessa on ihana maaseudun rauha ja naapurit tuntee toisensa. Ap
7 km. Ei ole autoa, kesällä just ja just pääsee pyörällä, saa nähdä miten ensi talvena sitten.
Lähikauppa Sale on noin 250 metrin päässä. Isompi Prisma on noin viiden kilometrin päässä, s marketteja on kolmen kilometrin säteellä kaksi, siihen mahtuu k supermarket ja Citymarket, joissa kummassakaan en käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en pystyisi asua missään kaupungissa, täällä hevonkuusessa on ihana maaseudun rauha ja naapurit tuntee toisensa. Ap
No asu sitten hevonkuusessa, minä asun Helsingin kantakaupungissa. Täällä on kuule ihan rauhallista ja naapurit tuntee toisensa, mutta ei tarvita autoa, koska kaikki palvelut ovat kävelymatkan päässä.
Tällä hetkellä reilu kilometri. Kuukauden päästä n. 100 metriä. Lähimpään baarin n. 50 metriä.
21 km lähimpään kirkonkylään ja kauppaan.
Sama 15km lähimpään K-markettiin. Isompiin kauppoihin 25-30km, mutta mies hoitaa pääasiassa kaupassakäynnit töiden jälkeen.
K-Supermarketiin 150 metriä. Menen joskus autolla.