Haluatko kysyjä selvännäkijätä jotain?
Kommentit (87)
Paraneeko esikoiseni?
Onko epäilyni aiheellisia kakkoslapseni terveyden tilasta?
Ei mitenkään mahdollista.. en voi tämän hetkisessä elämäntilanteessani tulla raskaaksi, ehkäisyn on oltava todella luotettava. Ja hän on lesbo.. onko hän minusta oikeasti kiinnostunut?
t. se äiti
vuosi toisensa jälkeen on ollut surua ja murhetta, josko se alkaisi tasoittua jo...
Ei mitenkään mahdollista.. en voi tämän hetkisessä elämäntilanteessani tulla raskaaksi, ehkäisyn on oltava todella luotettava. Ja hän on lesbo.. onko hän minusta oikeasti kiinnostunut?
t. se äiti
puhuit itsesi pussiin!
Kuolemaa.Surua.
vanhoille päiville asti?
Mitä lapsistani tulee?
että siinä mielessä naulankantaan, eikös? ;)
Näen että jolla kulla kyselijällä on joko kaksoissisar/veli tai odottaa kaksosia.
Mitä näet minulle? Rahalliseti tiukkaa, asumme ulkomailla. Jäämmeköhän tänne?
Kiitos :)
Kuolemaa.Surua.
vanhoille päiville asti?
Mitä lapsistani tulee?
että siinä mielessä naulankantaan, eikös? ;)
Olen se joka kysyi onko tyttö terve? Tai näetkö äitiäni?
kerro nyt voisinko saada sen?? Vai miltä näyttää?
Parisuhteemme on kariutumassa, mies ei halua enää edes yrittää eikä puhua asiasta. Miksi? Miehellä tuntuu olevan ongelmia itsensäkin kanssa. Mistä on kyse?
Miten näet tulevaisuutemme? Tulemmeko asumaan jatkossa lähellä toisiamme vai olemmeko eri paikkakunnilla?
Yleensä suhtaudun tämmöisiin epäuskoisesti, mutta nyttuntuu, ettei enää muita keinoja ole, olen jo epätoivoinen epätietoisuudesta. Ole kiltti ja vastaa!
Aika negatiivisiä juttuja näkevä näkijä olet. Näkyykö kenellekään mitään positiivista? Pistää vähän ihmettelemään...
Moni lesbo yrittää saada heteroa muuttumaan lesboksi.Oletsä lasten kanssa tekemisissä oleva henkilö?
Parisuhteemme on kariutumassa, mies ei halua enää edes yrittää eikä puhua asiasta. Miksi? Miehellä tuntuu olevan ongelmia itsensäkin kanssa. Mistä on kyse?
Miten näet tulevaisuutemme? Tulemmeko asumaan jatkossa lähellä toisiamme vai olemmeko eri paikkakunnilla?
Yleensä suhtaudun tämmöisiin epäuskoisesti, mutta nyttuntuu, ettei enää muita keinoja ole, olen jo epätoivoinen epätietoisuudesta. Ole kiltti ja vastaa!
Moni lesbo yrittää saada heteroa muuttumaan lesboksi.Oletsä lasten kanssa tekemisissä oleva henkilö?
kun tuo joka siitä toisesta naisesta seittää! Oletpa hyvä selvännäkijä... Minä kysyin vaan mitään sen kummempia selittelemättä että voisinko saada sen, edes hetkeksi? Varmaan näet vastauksen ilman että selitän mitä tarkoitan...?
t. se äiti