Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitosluokkalainen sai matikasta 8 vaikka kokeista tänä vuonna 3 kymppiä

Vierailija
05.06.2011 |

ja muut numerot 9 ja 8! Opettaja muutenkin vähän natsi lasta kohtaan ollut,että kyllä närästää!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se yläkoulussa helpottaa, kun jaksatte vain kotona tukea lasta.

T. toinen äiti, jonka lapsi vetänyt kokeista vain kymppejä (no oli niitä sitten pääosa todistuksessakin) mutta tuon lapsen käytös vain on aina 6 :-( Meistä vanhemmista ja koulun oppilashuoltotyöryhmän jäsenistä ihan tavallinen vilkas lapsi.

Jos lapsesi ei riehu ja haistattele ja ole täysin pitelemätön, niin ei siinä hätää. Kyllä sinä itse tiedät käytääytyykö lapsesi idioottimaisesti vai onko vaan vilkas ( ainakin toivottavasti)

Mä olen itse ollut myös vilkas lapsi, ja kyllähän se niin on, että jos ei pysty niitä käytösnormeja noudattamaan, niin käytösnumero on huono. Eihän se niinkään voi olla, että joku saa sanktiotta tunneilla mölytä jne. koska on vilkas. Ja toisten sitten pitäisi osata olla mölyämättä.

Ainoa mikä mulla tökkii, on se jos vilkkaus vaikuttaa siihen osaamisnumeroon. Esim. itselläni oli käsityöt 7 vaikka olin kiistatta niissä luokan paras. Mutta kun en kutonut turpa rullalla. Kaverini taas, joka oli muuten kympin tyttö, sai käsitöistä 9 vaikka ei osannut tehdä mitään, eikä saanut mitään koskaan edes valmiiksi.

Mutta sellaista se on, ilmeisesti vielä tänäkin päivänä.

22/22 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lapsi voisi tehdä paremmin ja mikä meni vikaan, kun enkun numero oli 8 ja kokeiden keskiarvo 9,5. Lisäksi lapsi oli mielestään erityisen aktiivinen ja sain vihkotyöskentelystä arvosanan erinomainen.

Opettaja sanoi,että mitään ei tarvitse parantaa ja lapsi voi jatkaa samalla tavalla. Eli ei osannut perustella numeroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla