Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: millaisia ovat miesten kokemukset sovellusdeittailusta?

Vierailija
03.08.2026 |

Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esim. Tinder, Hinge jne:

1. Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sinulla on runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa? Tuntuuko, että sinulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus tavata heistä kuka tahansa?

2. Tuntuuko sinusta siltä, että kaikki kotikaupunkisi upeat sinkkunaiset tyrkyttävät itseään sinulle ja kilpailevat huomiostasi? Pommittavatko naiset sinua treffikutsuilla? Onko ihan valinnanvaikeus, että kenen kanssa sitä lähtisi treffeille?

3. Entä jos olet tavannut jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihdyt ja hän vaikuttaa olevan just sulle sopivaa kumppaniainesta, niin hiipiikö sinulle silti mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän"?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana tavannut 64 miestä Tinderin kautta. Näistä miehistä 3/4 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Näin ollen tulee mieleen, että onko miehille sitten todellisuudessa niin mieletlmästi valinnanvaraa sinkkunaisissa, että he tohtivat antaa minulle pakit jo heti alkuunsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi